Logo MojaObčina.si
DANES
19°C
8°C
JUTRI
24°C
7°C
Oceni objavo

»Kolesarska pot« Ljubljana–Vrhnika

Neki Ljubljančan mi je »svetoval«, da je za kolesarjenje proti Vrhniki bolje iti čez Horjul, da se izognem neumni in nevarni »evropoti« od Brezovice proti Vrhniki ... Novembra 2014 sem poslal dopis na direkcijo za infrastrukturo in prostor, kjer je morda kaka oseba, ki ima vpliv na zmanjšanje števila norosti. Odgovora ni bilo.

Med Ljubljano in Vrhniko se že 10 let sofinancira varna kolesarska pot. Med Ljubljano in Brezovico je uporabna pot za kolesarje, pluženje, zavijanje v levo, reševalce, traktorje itd.

Pred petimi leti sem izvedel, kako bodo na območju Drenovega Griča uredili kovinske ograje z zlato jamo za inkasantski radar na ravnini, znake za beganje voznikov, inkasantski semafor, ovire za dostop reševalcev v primeru nesreče, pasove za poskakovanje kolesarjev in ozko cesto z otočkom po ravnini. Županu Občine Log - Dragomer sem predlagal, naj se s klovni za napihovanje bruseljskih deležev dogovori, da prek Lukovice, Dragomerja in Loga severno stran takoj podaljša logična varianta Vič–Brezovica, ki je obenem varna pot v šolo. Župan je po treh letih povedal, da ima »v sredo« zaključni sestanek s projektanti ... Leta 2013 so začeli v naši občini s skrivnostnim projektom razkopavati po Lukovici in Dragomerju, s hitrostjo cca 2 m pločnika na dan, z 1–3 semaforji na 0–3 delavce. Na občinskem svetu sem vprašal, kdo se norčuje ob prenovi tega dela ceste in zakaj se ne ureja za otroke najnevarnejši del ceste – od vrtca, šole in pošte proti Jordanovemu kotu. Župan ni odgovoril ... V letu in pol so posejali tudi nekaj različnih tabel za inkasantske radarske točke. Pri križišču v Dolino so za pol leta izdelali polico za sekanje gum. Znak »nimaš prednosti«, steber, tablo Dolina in tablo Mikrateh so zmečkali decembra 2013, januarja 2015 so pa postavili nov znak za konec omejitve 30. Ob križiščih in potokih so postavili police. Prekrili so odtoke pod Tičnico, kjer so izviri vode iz Dolomitov, in drenaže ter Rimsko cesto. Na asfaltu in odtokih so naredili 2 m širok travnik, pločnik zavili nad škarpo in nasuli grob material za spidvejiste. Luknje ob stebrih so pustili, polomljeno drevje pa smo pospravljali uporabniki nevarne poti. Ob prehodu za pešce na avtobusno postajo so pol metra od stebra odrezali asfalt po dolžini in zabetonirali jamo, cca 10 cm nižjo od pločnika. Po dveh mesecih so odstranili še del žive meje na vrtu, katerega lastnik je 2 meseca za hojo uporabljal bergle. Ob oglasni deski ŠD in tabli z zemljevidom so pustili kup zemlje, zavarovali jamo z izkopanim asfaltom, zožali dostop v Dragomer in zaprli pločnik k prehodu za pešce s trakom. Pot na prehod za pešce k avtobusni postaji in del varne poti v šolo so predelali v nevarno, del usmerili na desni pas ceste, brez poti za kolo. Na južni strani ob avtobusni postaji so postavili kup robnikov in polic, podobno kot na ovinku sredi Lukovice, predelanem v ožjega in bolj ostrega s policami, stebri, kupčki, kockami itd. Ograje za oviranje reševalcev in prometa in uničevanje motoristov ter kup stebrov z znaki in svetilkami bodo verjetno služili izginjanju denarja in uvozu premoga.

  

            Ciril Krašovec                                   

 

Oglejte si tudi