Predstavniki podjetja LPP, log-dragomerske in ljubljanske občinske uprave so na novembrskem sestanku pregledali trenutno stanje javnega potniškega prometa v občini Log - Dragomer ter nadaljnje možnosti razvoja. Na področju občine lahko potniki med delavniki koristijo enega izmed 84 odhodov na dveh linijah medkrajevnega potniškega prometa, »vrhničana« ali pa avtobus, ki vozi v Blatno Brezovico. Občani pa lahko koristijo tudi avtobuse, ki so namenjeni prevozu šolskih otrok.
Za izboljšanje ponudbe javnega prevoza obstaja več možnosti. Prva je uvedba nove linije, ki bi vozila na relaciji Ljubljana–Log–Dragomer. Letne obratovalne stroške LPP ocenjuje na 600.000 evrov letno. Ta možnost je manj zanimiva tako z vidika visokih obratovalnih stroškov, kot tudi zaradi že obstoječe medkrajevne linije, ki poteka skozi občino. Druga možnost pa je stroškovno bolj ugodna ter pisana na kožo potnikom avtobusov. Obstoječe medkrajevne linije bi lahko nadgradili z integracijo linij mestnega prometa. Vozovnica bi se zaradi tega pocenila, hkrati pa bi potniki dobili še dodatno ugodnost, in sicer bi brez doplačila v roku 90 minut uporabljali še ljubljanske mestne zelence. Linija naj bi bila vključena v drugo plačilno cono. Potniki, ki bi na avtobus vstopili ali izstopili na postajališču Lukovica, bi plačali 20 centov manj kot sedaj, tisti, ki pa bi uporabljali postajališča Dragomer, Log – Mole in Log – vas pa bi za vožnjo plačali 70 centov manj. Cena vozovnice naj bi bila na vseh štirih postajališčih enaka, in sicer 1,60 evra za enosmerno oziroma 49 evrov za splošno mesečno vozovnico. Zaradi nižje cene vozovnic bi občina za sofinanciranje odštela okoli 30.000 evrov. Na LPP pričakujejo, da bi se zaradi uvedbe integriranih medkrajevnih linij povečalo število uporabnikov javnega avtobusnega prevoza.
Nižjih cen bi se zaradi prihrankov zagotovo razveselili že obstoječi uporabniki javnega avtobusnega prometa, med njimi je največ šolarjev, zmanjšala bi se uporaba osebnih motornih vozil, plačevanje prevoza pa bi bilo poleg tega tudi enostavnejše. Po drugi strani pa bi ta rešitev po žepu udarila vse tiste, ki se na delo vozijo z motornimi konjički. Ker bi bile vozovnice za avtobus nižje, bi jim njihovi delodajalci za prevoz na delo plačali manj. Sicer pa so na sestanku govorili še o sistemu prevoza na klic ter o možnosti gradnje novega postajališča na Lukovici v bližini načrtovanega izvoza z avtoceste. V tem primeru bi bilo smiselno, da bi poleg novega postajališča zgradili parkirišče, na katerem bi bilo možno parkirati vozila in potovanje nadaljevati z avtobusom.
V. L.