Prihodnje leto naj bi bila pot v šolo varnejša

Delavci Komunalnega podjetja Ljubljana od konca avgusta pospešeno gradijo kolesarske poti in pločnike ob regionalni cesti v Občini Log - Dragomer. Urejati so jih začeli na Lukovici in v križišču v Dragomerju, zaključili pa naj bi jih pred Osnovno šolo Log - Dragomer, in sicer do konca prihodnjega leta.

Direkcija RS za ceste je sredi poletja končno izbrala izvajalca gradnje kolesarskih stez in pločnikov na odseku med Lukovico in križiščem za Osnovno šolo Log - Dragomer. Pogodbo o gradnji 1,6-kilometrskega odseka, vredno več kot 1,4 milijona evrov, so podpisali s Komunalnim podjetjem Ljubljana. To je konec avgusta že začelo graditi. Dela trenutno potekajo na Lukovici, kjer na desni strani cestišča v smeri Vrhnike gradijo hodnik za pešce, sočasno pa tudi v križišču v Dragomerju. "Ob desni strani ceste je vzdolž celotnega odseka predvidena ureditev pločnika v širini 1,9 m skupaj s cestno razsvetljavo, ob levi pa mešana površina za traktorje, kolesarje in pešce v širini 3 m. Od državne ceste bo ločena z jekleno varnostno ograjo," je pojasnila Helena Petrina iz službe za odnose z javnostmi.

Na odseku, ki se trenutno gradi, bodo preuredili dve križišči. Kako ju bodo uredili, je pojasnila Petrinova: "Na križiščih K7 (Lukovica, Notranje Gorice) in K8 (Dragomer) se bodo uredile površine za pešce in kolesarje z ustreznimi prehodi znotraj križišč. V okviru ureditve križišča K8 so predvidene še rekonstrukcija obstoječega para avtobusnih postajališč, izvedba levega zavijalnega pasu za smer Dragomer, cestna razsvetljava ter semaforizacija križišča."

Na Lukovici je cesta zaradi gradnje že polovično zaprta, promet pa je urejen izmenično enosmerno. Takšna ureditev je predvidena ves čas trajanja gradbenih del, in sicer najprej na desni, potem pa še na levi strani državne ceste. "Rok za izvedbo del je 20. december 2014. Izvajalec bo dela izvajal do zimskega obdobja, vse dokler bodo to dopuščale vremenske razmere. Dela se bodo nadaljevala spomladi, ko bodo vremenski pogoji spet ugodni," je dodala predstavnica službe za odnose z javnostmi. Pozneje je v načrtu še gradnja pločnikov med osnovno šolo in Jordanovim kotom. Kdaj se bo gradnja začela, še ni znano, saj je trenutno izdelan le idejni projekt.

Kot so nam še pojasnili na direkciji, je projekt izgradnje kolesarske povezave Vrhnika–Brezovica eden izmed projektov, s katerimi želijo poskrbeti za prometno varnost: "Prioriteta Evropske unije, ki sofinancira izgradnjo cestne infrastrukture, ter ne nazadnje tudi direkcije za ceste je zagotoviti prometno varnost za vse udeležence v prometu, predvsem pa se posebna pozornost namenja šibkejšim udeležencem v prometu. Slednje je prioriteta tudi v preostalih članicah EU. Menimo, da je varnost na prvem mestu, zato sta gradnja in vlaganje v tovrstne projekte tudi gospodarsko upravičena."