- SPREJEMANJE KLICEV, ZAJEMANJE PODATKOV ZA IZVEDBO PRIMARNE/SEKUNDARNE ASISTENCE,- IZVAJANJE VSEH STORITEV, KI IZHAJAJO IZ POGODB S POSLOVNIMI PARTNERJI,
- KOMUNIKACIJA Z VSEMI POTREBNIMI DELEŽNIKI V DELOVNEM PROCESU,- OPRAVLJANJE DRUGIH DEL IN NALOG S PODROČJA DELA ORGANIZACIJSKE ENOTE PO NAVODILU VODJE.
Trajanje zaposlitve: nedoločen čas
Delovni čas: 40 ur/teden
Preizkusno delo: 5 mes.
Zahtevana izobrazba: srednja strokovna, srednja splošna; Tehnika, podrobneje neopredeljeno
Delovne izkušnje: ni zahtevano
Drugi pogoji:
- Zaželena srednješolska splošna ali strokovna izobrazba,- znanje slovenskega in angleškega jezika,- komunikacijske veščine in sposobnost hitrega odzivanja na potrebe strank. Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in petmesečnim poskusnim delom.
Kontakt za kandidata:
NATAŠA SEDEJ
zaposlitev@amzs.si
DUNAJSKA CESTA 128 A, 1000 LJUBLJANA
Način prijave kandidata: kandidati naj pošljejo vlogo po e-pošti
Oceni objavo
OPERATER V KLICNEM CENTRU - M/Ž
Oglejte si tudi
Objavljeno:
FARMACEVT III (I) - M/Ž
Objavljeno:
FARMACEVT ZAČETNIK - M/Ž
Objavljeno: