Si želite biti še bolj učinkoviti pri prodaji? Se najdejo stranke, ki jim niste kos?
Zadovoljna stranka = zvesta stranka je trening psiholoških prodajnih veščin in prijemov, na katerem boste osvojili učinkovita orodja in pristope za delo z ljudmi, vzpostavljanje dobrih medosebnih odnosov, komunikacijske veščine …
Trening se izvaja v manjših skupinah.
Na treningu boste spoznali, izkusili in preizkusili:
- Telesna govorica in pomembnost dobrega prvega vtisa
- Prvi vtis pri prodaji
- Kako navežem in ohranim stik s stranko
- Neverbalna komunikacija in njen vpliv
- Tehnike prodajne komunikacije
- Pristope k zahtevni stranki
- Učinkoviti prodajni nagovor
- Tehnike in postopki reševanja reklamacij in pritožb
Nekaj vtisov z delavnic:
''Moram napisati, da sem zelo vesela, da sem se udeležila današnje delavnice na temo razumevanja telesne govorice. Priznam, da sem dobila odgovore na različna vprašanja in da bom odslej lažje in bolje prepoznavala različne signale neverbalne komunikacije tako pri svojem delu, ki ga opravljam ter tudi doma.'' Tanja Šturm, LTH Castings d.o.o.''Odlična predavateljica, katere predavanje nam je odprlo nov pogled in načine pristopa pri odnosih v poslovnem in zasebnem življenju.'' Bojan Skok, Hoby d.o.o.
KDAJ: 9. december 2015, od 9.00 do 15.00
KJE: KADIS, Koprska 72, Ljubljana
KAKO: PRAKTIČNI TRENING
PRIJAVE: maja.milojkovic@kadis.si
KOTIZACIJA:195 EUR + DDV
PREDAVATELJICA: Maja Milojković je kot predavateljica aktivna od leta 2007 in ima izkušnje na področjih ocenjevanja in nagrajevanja zaposlenih s pomočjo kompetenčnih modelov, izvaja predavanja in delavnice o učinkoviti komunikaciji, razvoju komunikacijskih veščin ter ostalih osebnih in poslovnih temah (poslovna komunikacija, motivacija, soočanje s stresom, postavljanje ciljev, premagovanje ovir, timsko delo, stiki s strankami, učinkovitost na delovnem mestu …). S coachingom je pomagala že številnim ljudem tako na zasebnem kot tudi na poslovnem področju.




