Sodobna družba ima močno medijsko propagando, predvsem pa je izpostavljena telekomunikacijskim tehnologijam. Prav zaradi slednjega je okrnjen medčloveški odnos, ki se iz fizičnega preseli v virtualni svet internetnih socialnih omrežij. Obstajaš le, če imaš profil na Facebooku ali Twitterju, obstoj pa nakazujejo stanja, ki jih deliš z ostalimi, všečkaš ali kritično komentiraš.
Pri ogledu predstave moramo izhajati prav iz takšne komunikacije, ki je izpraznjena, avtomatizirana in odtujena. Spoznali bomo dva tradicionalna para, služkinjo, gasilca in tri dekleta. Gospod in gospa Smith (Nejc Laščak, Katarina Jerončič) se stežka pogovarjata, ko služkinja Mary (Mojca Stanič) napove gosta, gospoda in gospo Martin (Martin Gerbec, Julija Ipavec). Gosta vstopita in medtem ko čakata na gostitelja, se pogovarjata kot neznanca, ki šele čez čas ugotovita, da sta vendar mož in žena. Oba para s premori kramljata, ko zazvoni na vhodnih vratih. Pojavi se poveljnik gasilcev (Žan Ninin), ki pride pogasit požar, a služkinja Mary ugotovi, da je on tisti, ki mu je prva pogasila ogenj. Para se dalje pogovarjata, a pogovor postaja vse bolj težaven, saj se razgradi na posamezne fraze in nazadnje le še na zvoke. Tri dekleta (Almedina Bavrk, Tjaša Markočič, Nika Vidič) imajo vlogo čistilk, vizažist, frizerk, predvsem pa opisovalk dogajanja oziroma odrskih opomb – didaskalij.
Eugèn Ionesco je snov za dramo (po njegovo antidramo) Plešasta pevka dobil ob učenju angleščine, ko je postal pozoren na temeljne resnice (tla so spodaj, strop je zgoraj itd), ki jih je poznal, a nikoli ni o tem razmišljal. Nastal je komičen opis izpraznjene komunikacije v medčloveških odnosih in absurdnost človeške eksistence. Režiser predstave je Blaž Valič, dramaturginja pa Ana Kuntarič.
Predstava vas bo prisilila k razmisleku o sodobni družbi in medsebojni komunikaciji, zato se v nedeljo, 1. decembra, ob 20. uri raje kot pred televizijske ekrane, usedite na gledališke sedeže Kulturnega doma Deskle.



