Logo MojaObčina.si

Ig

JUTRI
23°C
6°C
TOR.
12°C
8°C
Deli
2576

Kampanja #CentralSlovenia

Na družbenih omrežjih se je začela nova kampanja in nagradna igra Turizma Ljubljana. Organizatorji želijo spodbuditi obisk in objavo fotografij privlačnih doživetij iz Osrednje Slovenije ter okrepiti prepoznavnost regije. K sodelovanju so povabili tudi slovensko Instagram skupnost in vplivneže @igslovenia.

 

Osrednjo Slovenijo poleg Ljubljane sestavlja petindvajset občin, ki ponujajo številne znamenitosti in doživetja. Namen kampanje je krepiti prepoznavnost regije in povečati obisk posameznih privlačnih točk, kar je del strateških prizadevanj Turizma Ljubljana za usmerjanje gostov iz ožjega mestnega središča Ljubljane na manj turistično znane in obremenjene točke tako v prestolnici kot v celotni regiji. Da bi izpostavili odlično turistično ponudbo v regiji in ponudili navdihe za izlete tako domačim kot tujim obiskovalcem, so v Turizmu Ljubljana pripravili že tretjo kampanjo, ki v največji meri poteka na Instagramu, vključuje pa tudi družbeni omrežji Facebook in Twitter. Po uspešnem lanskem sodelovanju s slovensko Instagram skupnostjo in z vplivneži @igslovenia bo Turizmu Ljubljana tudi letošnjo kampanjo izvedel z njimi. 
Med 27.8. in 2.9. 2018 bo izpostavljeno Ljubljansko barje, več informacij o kampaniji vam je na voljo na spletni strani visitljubljana.

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi