Občinska uprava Občine Ig je že koncem leta 2017 pristopila k izdelavi Strategije razvoja turizma v Občini iz razloga, ker Občina Ig nima sprejetega strateškega načrta na področju ene izmed nosilnih panog gospodarstva - turizma.
S Strategijo razvoja turizma v Občini Ig 2018-2027, ki jo je sprejel Občinski svet na seji dne, 7.11.2018, si je občina zastavila nove smernice pri nadaljnjem razvoju turizma.
Strategija je sestavljena, v prvem delu, iz analize stanja turizma v občini, SWOT analize (PSPN matrika), poslanstva, vizije in strateškega cilja. Drugi del dokumenta je razvojna strategija, kjer so začrtane smernice za strateški razvoj turizma v prihodnjih desetih letih. Za dosego cilja je razvojna strategija razdeljena na tri področja in dve fazi.
Cilj dokumenta je bil določiti ključna področja in načela za razvoj turizma v občini. Prioriteta je v veliki meri novo nastajajoči projekt "Interpretacija biotske raznovrstnosti in dediščina kolišč na Ljubljanskem barju" s katerim upamo, da bo pospešil razvoj turizma. Tudi lokalna skupnost je pred velikim izzivom kajti v občini, ki nima izrazite turistične tradicije želimo kot eno nosilnih gospodarskih panog vzpostaviti turizem. Potrebno pa bo narediti vrsto majhnih in velikih korakov do končnega cilja, to je razvite turistične ponudbe še posebej, ker se nam v naslednjih letih obeta zgoraj omenjeni projekt.
Potrebno je upoštevati, da strategija ni produktna, ki bi se detajlno spuščala v posamezne produkte ampak gre za turistično strategijo za celotno destinacijo, ki začrta nosilno zgodbo in vizijo. Seveda pa si lahko različni deležniki v destinaciji razvijajo lastne turistične produkte, ki ni vedno nujno, da so v skladu s strategijo - je pa zaželeno.
Naloga občine v nadaljevanju je, da na osnovi sprejete strategije pripravi letne operativne načrte in poskuša ukrepe, ki so v njej zastavljeni v čim večji meri uresničevati.
Občinska uprava
Marica Zupan




