Predstavniki društev se bodo seznanili z naslednjimi vsebinami:
- Delovanje in poslovanje društev (pravne podlage za delovanje društva, društvo z davčnega vidika, pridobitna in nepridobitna dejavnost, odbitni delež pri davku na dodano vrednost, sponzorstvo in donatorstvo, izplačila članom, vodenje poslovnih knjig,..)
- Davčno potrjevanje računov in uporaba davčnih blagajn (predpisi, kaj se šteje za gotovinsko poslovanje, zavezanci za davčne blagajne, vezana knjiga računov in postopek potrjevanja računov, obveznost izdajanja računov za gotovinsko plačevanje,…)
Na posvetu bosta predavala:
- Marija RIBIČ, univ. dipl. ekonomistka z dolgoletnimi izkušnjami s področja računovodstva in davkov za samostojne podjetnike, pravne osebe iz gospodarstva in negospodarstva, preizkušena računovodkinja in notranja revizorka, državna notranja revizorka in direktorica podjetja J&M Ribič d.o.o.
- Franc POLIČ, univ. dipl. pravnik, odvetnik, davčni svetovalec, specialist za področje davčnega postopka, uspešen predavatelj, z množico izvedenih seminarjev in izobraževanj predvsem s področja davčnega postopka in davčnega prava ter avtor številnih priročnikov o poslovanju društev
Posvet je namenjen predsednikom, blagajnikom, računovodjem in tajnikom društev.
Posvet organizira Občina Duplek.
Udeležba na posvetu je brezplačna. Zaradi lažje organizacije posveta prosimo, da prijave o številu udeležencev, z imenom in priimkom, posredujete do 26. 1. 2016 na obcina.duplek@duplek.si ali na telefon 02 684 09 11.


