Prihajajo jesenski meseci, ki bodo za domačine in lokalno prebivalstvo vsaj z gledišča emisij prahu znosnejši kot poletni, a za izvajalsko podjetje CVP prav gotovo manj primerni za delo. Toda, kot je videti v prvih septembrskih dneh, ko narava razsipa z dežjem, jih tudi to ne moti. Gradnja namreč poteka po terminskem načrtu, kar pomeni, da se bo projekt zaključil do sredine naslednjega leta. Trenutno so že izdelani trije armiranobetonski oporni zidovi (OZ-2, OZ-3 in OZ-4) in kamnit betonski oporni zid, vidni sta obe avtobusni postajališči ob vznožju Jeriševega klanca, ustrezno pa je že urejen tudi del struge potoka. Istočasno se gradi tudi fekalna kanalizacija ter vsa ostala gospodarska javna infrastruktura (vodovod, kanalizacija, telekomunikacijska infrastruktura). Izvajalca čaka še gradnja najbolj zahtevnega opornega zidu OZ-1, ki bo dolg kar 181 metrov in visok do 3,7 metra. Ta je predviden na trenutno najožjem delu Jeriševega klanca, kjer je pod cesto predviden še zadnji oporni zid OZ-5. Oba skupaj sta pogoj za izvedbo predvidene širitve državne ceste in prav tako za gradnjo enostranskega 1,5 metra širokega pločnika, posledično pa tudi za ustrezno ureditev varnosti pešcev in drugih udeležencev v cestnem prometu na tem do sedaj izredno nevarnem območju.
Nadja Prosen Verbič