V mesecu marcu so imeli otroci na razpolago matematični kotiček, kjer so se igrali s številkami, liki, labirinti, gumbi in tehtnicami. Najraje so se igrali igre s kocko. Skupaj smo šteli pike na kocki in število pik pokazali s prsti. Otroci so v igralnici poiskali toliko igrač, kot je bilo pik na kocki. Nismo pozabili tudi na gibanje. Vsak otrok je pokazal vajo, ki smo jo ponovili tolikokrat, kot je bilo pik na kocki.
Po zajtrku smo šteli in ugotavljali, kdo je v vrtcu, koliko je deklic, koliko je dečkov, katerih je več- manj. Naučili smo se nekaj izštevank. Pomagale so nam pri dnevnih rutinah, ko je bilo treba določiti otroka, ki je pomagal pri različnih nalogah.
Igrali smo se igro Bobnar, kjer so otroci ponavljali ritmični motiv - enako število udarcev. Vsi so se izkazali za zelo dobre bobnarje. Začarali smo se v kuharje. Pripravili smo čokoladne kroglice in sadno solato. Kuhali smo po receptu, ki je bil zabeležen v obliki piktogramskega zapisa, rezali smo sadeže in preštevali le te.
Zanimiva je bila dejavnost s slamicami. Primerjali smo jih po velikosti, razvrščali po barvi in ustvarjali različne vzorce. Opazovali smo obliko slamic in prišli do ugotovitve, da ker je okrogla, se tudi kotali.
Tudi bivanje na prostem nam omogoča spodbujanje matematičnih veščin. Na sprehodu smo opazovali različne oblike stavb, črte na nebu, luže po dežju, ozke in široke poti, znake in table. V gozdu smo šteli drevesa, razvrščali plodove, se igrali igro Postavi se za, pred in pod.
V vrtcu je veliko priložnosti, kjer se otrok srečuje z matematiko. Najina naloga pa je , da otroke usmerjava in vodiva ter jim postavljava vprašanja, pri katerih jim nudiva priložnosti za razvoj matematičnega mišljenja.
Vzgojiteljici Petra in Danica



