V sredo, 9. oktobra 2024, je potekala 13. redna seja občinskega sveta, na kateri so člani sveta obravnavali 15 točk dnevnega reda:
1. točka: Potrditev zapisnika 12. redne seje
2. točka: Seznanitev z Letnim poročilom
Našega časopisa za leto 2023
Poročilo je
podal Peter Perše, urednik Našega časopisa, ki ostaja osrednji medij za
informiranje na lokalni ravni, društvom pa omogoča, da predstavijo svoje
dejavnosti. V pripravi je tudi spletna stran Naš časopis, kar bo dostopnost še
povečalo. Naša občina ima v povprečju 10 strani mesečno. V naši občini so bili
v preteklem letu najbolj brani članki o avgustovskih poplavah. Župan je v tej
točki izpostavil pogovore glede cene časopisa.
3. točka: Seznanitev z Letnim
poročilom SU MIRED za leto 2023
SU MIRED svoje
naloge izvaja na območju 8 občin. Podali so informacije o svojem delovanju v
preteklem letu. Medobčinsko redarstvo je med drugim zabeležilo 330 prekrškov,
izdali pa so 304 plačilne naloge zaradi prekoračitve hitrosti za našo občino.
4. točka: Pravilnik o
spremembah in dopolnitvah Pravilnika o plačah in plačilih občinskim
funkcionarjem in nagradah članom svetov krajevnih skupnosti, članom delovnih
teles občinskega sveta ter članom drugih občinskih organov in o povračilih
stroškov.
Na podlagi
poziva Ministrstva za javno upravo je bila občinskemu svetu predlagana
sprememba oz. uskladitev odloka skladno z zakonodajo.
5. točka Poročilo o
izvrševanju proračuna za obdobje od 1. 1. 2024 do 30. 6. 2024
Župan je
prisotne seznanil s poročilom.
6. točka: Predlog Odloka o
rebalansu proračuna za leto 2024
Župan je
predstavil predlog rebalansa proračuna. Med drugim večje spremembe prinaša na
postavki za nakup zemljišča za potrebe gradnje Centra Dobrova, in sicer
sredstva v višini 227.000 EUR, ki so namenjena nakup zemljišča. Rebalans
zagotavlja tudi sredstva za nakup zemljišč za potrebe sanacije sicer državne ceste
in avtobusnih postaj, da bo izvedena celovita sanacija mostu Hruševo. Dvignili
so se stroški za operativno delovanje kulturnih domov. Povečali so se tudi
stroški za nadomestilo oskrbnin v domovih za starejše. Zaradi višanja cen
električne energije se povečuje tudi strošek javne razsvetljave. Pripravlja se
tudi že proračun za leto 2025.
7. točka: Predlog Sklepa o
dopolnitvi Načrta ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Dobrova - Polhov
Gradec za leto 2024
Sklep je bil
sprejet.
8. točka: Namera za prodajo
zazidljivih stavbnih zemljišč (območje GA-11)
Namera se
nanaša na zemljišča na Šujici oziroma na območje GA-11. Z lastniki sosednjih
zemljišč je bil dosežen dogovor o prodaji. Občina je izvedla cenitve zemljišč;
vrednost občinskega zemljišča znaša 906.000,00 evrov, vrednost zemljišč drugih
lastnikov pa skupno 395.600,00 evrov. Izvedena bo javna dražba. Namera je bila
soglasno potrjena.
9. točka: Predlog Odloka o
podelitvi koncesije za opravljanje javne službe v osnovni zdravstveni
dejavnosti na področju fizioterapije
V naši občini
pridobivamo nov program za podelitev koncesije za fizioterapijo. Odlok je bil
sprejet po hitrem postopku soglasno.
10. točka: Potrditev PIZ in IP
za Sanacijo javne infrastrukture po poplavah iz avgusta 2023
V prvi fazi
gre za seznanitev občinskega sveta. V predinvesticijski zasnovi (PIZ) in
investicijskem programu (IP) so bolj natančno predstavljeni projekti, za katere
bomo kandidirali za dodatna sredstva iz naslova sanacije. Na osnovi projektne
dokumentacije in soglasja Državne tehnične pisarne, bomo vlagali in kandidirali
za dodatna sredstva na Ministrstvu za naravne vire in prostor. Župan je še
pojasnil, da se iz teh sredstev po poplavah sanira oziroma vzpostavlja
infrastruktura v prvotno stanje, kot je bilo pred poplavami.
11. točka: Predlog Sklepa o
razrešitvi in imenovanju člana v Svet javnega zavoda Polhograjska graščina
Namesto
Natalije Pavlin se kot članico v Svet Javnega zavoda Polhograjska graščina
imenuje Aleksandra Nartnik.
12. točka: Predlog sklepov o
imenovanju predstavnikov ustanovitelja v Svet Osnovne šole Polhov Gradec in v
Svet Osnovne šole Dobrova
Mandat je
dosedanjim članom potekel. Predlagani novi člani so bili soglasno potrjeni.
13. točka: Poročilo župana o
delu in o izvrševanju sklepov občinskega sveta
Župan je
prisotnim podal poročilo.
14. in 15. točka: Vprašanja in
pobude članov občinskega sveta in razno
Župan je člane
sveta seznanil, da direktorica občinske uprave prekinila delovno razmerje.
Začasno občinsko upravo vodi v. d. Rok Pulević. V teku je razpis za pridobitev
novega direktorja. Izpostavljen je bil primanjkljaj zaposlenih na področju
investicij, tudi zaradi velikih in številnih projektov v sklopu sanacije. Člani
sveta so se med drugim zanimali za delovanje nadzornega odbora, za urejanje
živih meja, košnjo ob cestah in redno vzdrževanje cest ter za projekte, ki so
pridobili evropsko sofinanciranje.
Gradivo in zapisniki sej občinskega sveta so dostopni na https://www.dobrova-polhovgradec.si/objava/312231
Občina Dobrova - Polhov Gradec



