Ministru sta poleg pestrih polic mikrozelenja predstavila izzive, s katerimi se soočajo v podjetju ter vizijo za naprej. Predstavila sta mu tudi jedilno cvetje, s katerim so pričeli kmalu po začetku leta 2014. Prav z novo blagovno znamko suhega jedilnega cvetja želijo nadaljevati, prav tako nameravajo na police postaviti komplete za domačo vzgojo mikrozelenja. Njihov največji odjem trenutno sicer predstavljajo restavracije, gostilne, hoteli, kar pa ne pomeni, da ljudje ne naročajo svežega mikrozelenja za svojo lastno prehrano. »Prav nasprotno, število naročil na dom se povečuje. Naša lastna dostava pa poteka od Borovnice preko Ljubljane do Bleda ter proti Primorski do Portoroža«.
Spodbuden se jima je zdel načrt ministrstva, ki v letu 2023 namenja nova dodatna sredstva za razvoj. S tem bi lahko pospešili tudi vizijo podjetja Mikrozelenje Šebenik in ob tem odprli nova delovna mesta. Obiska se je razveselil tudi minister Podgoršek, ki je podjetje označil kot rezultat truda, predanosti in inovativnosti družine Šebenik. »Mikrozelenje nam je najbolj poznano iz restavracij, kjer kuharski mojstri z mikrozelenjavo popestrijo svoje vrhunske krožnike. Zato ni presenečenje, da večino njihovega pridelka odkupijo prav gostinski obrati,« je zapisal minister na svojem Facebook profilu.
Rok Mihevc