Turizem Bled se je že v maju, med prvimi in zelo aktivno vključil v vseslovensko kampanjo ZDAJ JE ČAS – MOJA SLOVENIJA ter k sodelovanju pritegnil tudi mnoge turistične deležnike z Bleda in okolice.
Naš video z Janijem Klemenčičem kot ambasadorjem blejskega in slovenskega turizma je bil sploh prvi lansiran v javnost v tej kampanji. Videe, ki Slovence na izviren način vabijo na Bled, so posneli tudi drugi blejski turistični delavci, kot so vodniki, kočijaži, ponudniki tradicionalnih doživetij, naravnih in kulturnih znamenitosti, urejanja okolja,. Skupaj s tremi znanimi blejskimi športniki in Bled TV smo izdelali tudi promocijski video, ki je s svojo pozitivno humorno vsebino požel veliko zanimanja in simpatij širom po Sloveniji ter kandidira tudi v izboru za najbolje izvirne promocijske vsebine.
Blejski ponudniki s področja kulinarike, kulture, tradicije, prevozov, aktivnosti v naravi,.. so se zelo izkazali tudi s prispevanjem nagrad za nagradne igre na temo poznavanja Slovenije in njenih značilnosti, ki potekajo že v več kot 30 slovenskih medijih (med njimi RTV Slo, Pop TV, Časopisna hiša Delo,..) Mediji z zanimivi prispevki spodbujajo Slovence k dopustovanju doma ter podpirajo kampanjo preko različnih komunikacijskih kanalov.
Na Turizmu Bled smo pripravili tudi več itinerarjev, kako preživeti počitnice na Bledu in v okolici, ponudnike namestitev pa smo animirali, da skupaj s ponudniki drugih storitev pripravijo svoje pakete.
Kampanja MOJA SLOVENIJA – ZDAJ JE ČAS bo predvidoma potekala vse do pomladi 2021, zato še vedno vabimo blejske turistične deležnike, da se nam javite in se pridružite, bodisi z nagradnimi vprašanji in nagradami, bodisi z videi na temo Zdaj je čas - Moja Slovenija, ter za druge vrste sodelovanja. Na fotografiji: Restavracija Julijana, najvrednejša nagrada Bleda je namreč obrok v Julijani.
Maja Lakota
Turizem Bled





