Turistična in gostinska dejavnost je zaradi koronavirusa ena izmed najbolj prizadetih gospodarskih dejavnosti, tudi v Sloveniji. Poleg tega, da je bila ta gospodarska panoga praktično zadnjega pol leta popolnoma zaprta z manjšimi izjemami, so se vsi poslovni dogodki preselili na splet, kjer še vedno poteka precej živahna dejavnost.
Maja Lakota s Turizma Bled je povedala, da sejmi in borze, ki bi sicer potekali v živo, zdaj tečejo preko spleta. »Razlika med spletnim dogodkom in dogodkom v živo je seveda precejšnja. Ljudje se ne srečamo v živo, gradivo, torej predstavitev destinacije posredujemo preko spletnih orodij, tudi vsi pogovori potekajo na ta način.«
Kljub temu pa priprave potekajo podobno – fotografije, informacije o destinaciji, projekti. »Opaziti je, da agente in tuje predstavnike zanima predvsem varnost na destinaciji, zelo jih zanimajo trenutne zdravstvene razmere, tudi to, kako so varne so namestitve in restavracije ter ostali ponudniki«, pravi Maja Lakota.
Glede na povpraševanje in zanimanje za Bled bi poletna sezona lahko bila dobra, vse pa bo seveda odvisno od zdravstvenih razmer in mejnih režimov. Za Bled in Slovenijo se najbolj zanimajo gostje iz sosednjih držav, kot so Avstrija, Italija in Madžarska, pa seveda tudi Nemčija, Beneluks, Češka, Poljska in Slovaška.
Na Bledu se sicer turistična in gostinska dejavnost počasi vračata. Odprte so terase lokalov, hoteli in nastanitveni obrati se pripravljajo na večje odprtje, ki ga večina načrtuje za drugo polovico maja oziroma za začetek junija.