Gradnja južne razbremenilne ceste na Bledu bi lahko stekla v začetku prihodnjega leta. Vendar le, če bo blejski občinski svet na seji sredi julija po pridobitvi mnenj potrdil načrtovano traso in zavrnil spremembe, ki jih zahteva civilna iniciativa. V nasprotnem primeru se bo gradnja zavlekla vsaj za sedem let, je ob obisku na Bledu dejal minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec.
Minister je Bled obiskal s svojo ekipo, beseda pa je tekla tako o izgradnji južne razbremenilne ceste kot tudi o izgradnji kolesarske povezave Bled – Bohinj in razvoju bohinjske železniške proge.
»Dva takšna turistična bisera, kot sta Bled in Bohinj, nujno potrebujeta urejeno infrastrukturo tako za razvoj turizma kot seveda tudi za domačine«, je bil jasen minister. Ministrstvo in država delata v smeri, da bi bila razbremenilna cesta čim prej zgrajena, ampak v tem trenutku je vse odvisno od lokalne skupnosti.
Na pobudo civilne iniciative Mlino je namreč Občina Bled dala v presojo dve varianti za četrto fazo izgradnje ceste, ki ju je predlagala iniciativa. Minister in njegovi strokovni sodelavci so bili jasni, in sicer, da če občinski svet ponovno potrdi obstoječo traso, se gradnja lahko začne v začetku prihodnjega leta, če pa ne, bodo novi postopki tekli od sedem do deset let. »Ob predpogoju, da ne bo pritožb na razlastitve«, je še povedal minister Vrtovec in obljubil, da takoj po sprejeti odločitvi na občinskem svetu lahko ponovno obišče Bled. Še enkrat je poudaril, da je cesta tako za Bled kot za Bohinj izjemno pomembna, da pa je lokalna skupnost tista, ki bo na koncu morala odločiti kako naprej.
Blejski župan Janez Fajfar je dejal, da je »pred nami odločitev občinskega sveta o trasi razbremenilne ceste. Občina je prisluhnila željam in predlogom civilne iniciative, dala v presojo predloga dveh različic četrtega dela trase, zdaj pa se bo moral občinski svet na podlagi mnenj soglasodajalcev odločiti, kako naprej.«
S pomembnostjo ceste se je strinjal tudi bohinjski župan Jože Sodja, ki je vnovič potrdil, da cesta ni potrebna in pomembna samo za razvoj turizma, pač pa tudi za občanke in občane Bohinja.
Tudi glede razvoja kolesarskih in železniških povezav so se prisotni strnjali, da so nujno potrebne za uresničitev obljub o trajnostni mobilnosti, za razvoj turizma in razbremenitev prebivalstva s pločevino.





