Logo MojaObčina.si
DANES
17°C
6°C
JUTRI
22°C
5°C
Oceni objavo

Blejski lokalni izbor se nadaljuje

Turizem Bled bo letos nadaljeval z aktivnostmi v okviru kolektivne blagovne znamke Blejski lokalni izbor.

Načrtujemo delavnice in ocenjevanja za področja rokodelskih in umetniških izdelkov, prehranskih izdelkov in gastronomsko ponudbo. Prva delavnica bo predvidoma 25.2., če bodo razmere to seveda dopuščale. Naslednja alternativna datuma sta 25.3.2021 in 22.4.2021. Po delavnici bomo objavili še termin ocenjevanj. V letošnjem letu načrtujemo izvedbo študijske ture »Od vrat do vrat«.

Tudi letos bodo na voljo individualna svetovanja ponudnikom, za katere skrb dr. Jana Vilman Proje. Prvi termini so na voljo že v petek, 29. januarja.

Turizem Bled v letošnjem letu kot pomoč pri prodaji ali razvoju doživetij načrtuje tudi izobraževanje za ponudnike izdelkov in storitev. V načrtu je zagon spletne trgovine za prodajo izdelkov s certifikatom BLS.

Septembra je Turizem Bled izvedel digitalno kampanjo za promocijo znamke Blejski lokalni izbor/Bled Local Selection na slovenskem in italijanskem trgu. Prek dveh kanalov, Googla in Facebooka, so oglasi dosegli več kot 2,7 milijona uporabnikov.
V januarski izdaji revije Pet zvezdic je objavljen obsežen članek o znamki Blejski lokalni izbor, ki ga je pripravila dr. Tanja Lešnik Štuhec.

Slovenija je v letu 2021 Evropska gastronomska regija. S tem računamo na večjo prepoznavnost tega področja in večje učinke celotne dobaviteljske verige.


Maja Pančur, Turizem Bled

Oglejte si tudi