Turizem Bled bo letos nadaljeval z aktivnostmi v okviru kolektivne blagovne znamke Blejski lokalni izbor.
Načrtujemo delavnice in ocenjevanja za področja rokodelskih in umetniških izdelkov, prehranskih izdelkov in gastronomsko ponudbo. Prva delavnica bo predvidoma 25.2., če bodo razmere to seveda dopuščale. Naslednja alternativna datuma sta 25.3.2021 in 22.4.2021. Po delavnici bomo objavili še termin ocenjevanj. V letošnjem letu načrtujemo izvedbo študijske ture »Od vrat do vrat«.
Tudi letos
bodo na voljo individualna svetovanja ponudnikom, za katere skrb dr. Jana
Vilman Proje. Prvi termini so na voljo že v petek, 29. januarja.
Turizem Bled
v letošnjem letu kot pomoč pri prodaji ali razvoju doživetij načrtuje tudi
izobraževanje za ponudnike izdelkov in storitev. V načrtu je zagon spletne
trgovine za prodajo izdelkov s certifikatom BLS.
Septembra je Turizem Bled izvedel digitalno
kampanjo za promocijo znamke Blejski lokalni izbor/Bled
Local Selection na slovenskem in italijanskem trgu. Prek dveh kanalov, Googla
in Facebooka, so oglasi dosegli več kot 2,7 milijona uporabnikov.
V januarski izdaji revije Pet zvezdic je objavljen
obsežen članek o znamki Blejski lokalni izbor, ki ga je pripravila dr. Tanja
Lešnik Štuhec.
Slovenija je v letu 2021 Evropska gastronomska regija. S tem računamo na večjo prepoznavnost tega področja in večje učinke celotne dobaviteljske verige.
Maja Pančur, Turizem Bled