Nova lokacija, nov zagon
Z menjavo lokacije se festival ne seli le fizično, temveč simbolično odpira novo poglavje v slovenski oglaševalski industriji. Magazin Grando, znan po sodobnem ambientu, bo prizorišče številnih predavanj, debat in druženj, ki obljubljajo presežke tako v vsebini kot izvedbi.
Globalna imena in lokalni vpliv
SOF 2025 bo gostil vrsto mednarodno priznanih strokovnjakov. Med drugim bodo nastopili:
-
Stefan Sagmeister, kreativni oblikovalec svetovnega kova, znan po sodelovanju z velikani, kot so Rolling Stones in HBO.
-
Adam Morgan, utemeljitelj koncepta “izzivalnih blagovnih znamk” in avtor vplivne knjige Eating the Big Fish.
-
Chris Erthel, soustanovitelj agencije AdUniverse, ki združuje podatkovno analitiko z domiselnimi kreativnimi pristopi.
-
Alex Turtschan, strateg digitalnih inovacij, ki bo predstavil prihajajoče premike v medijski industriji.
-
John Thornton, kreativni um iz podjetja Surreal, znan po humornih in prodornih oglasih, ki rušijo ustaljene forme.
-
Erik Herrström, oblikovalec slovenskih korenin, trenutno zaposlen pri Spotifyju, kjer ustvarja vizualno podobo globalnih kampanj.


Med posebne goste sodi tudi Ivica Kostelić, legendarni hrvaški smučar, ki bo predstavil svojo zgodbo o disciplini, pogumu in osebni rasti.
Tematike, ki bodo sprožile razmislek
Festival bo razprl teme, ki segajo onkraj kreativnosti: zakaj je pomembno tvegati, kako ravnati ob neuspehu in kakšna je vloga oglaševanja v hitro spreminjajoči se družbi. V ospredju bodo tudi razprave, kot je soočenje med direktorjema NLB in A1 o smiselnosti oglaševalskih vlaganj, ter živa epizoda podcasta z Borutom Pahorjem in Bojanom Cvjetićaninom (Joker Out), ki obljublja svež in neposreden pogled na moč besede.
Mladi ustvarjalci in ženski pogum
Dogodek bo odprl prostor tudi za nove glasove: mladi podjetniki, kot so Katarina Lotrič (Gentler Stories), Miha Jagodic (Bloq.it) in Alen Cvišić (Tola), bodo delili svoje poti do uspeha na globalnem trgu. Petra Parovel in Patricia Šelih bosta predstavili, kako sta zgradili znamki prek družbenih omrežij.
Na festival prihaja tudi Nika Kovač z ekipo Inštituta 8. marec, ki bo predstavila evropsko pobudo My Voice, My Choice, ki je zbrala več kot milijon podpisov podpore – tudi s pomočjo znanih imen, kot so Mark Ruffalo, Barack Obama in Pink.
Zaključek v velikem slogu
Festival se bo sklenil s tradicionalno Zlato nočjo, podelitvijo nagrad in zabavo, ki jo bo zaključil koncert skupine Siddharta na Europlakat X žuru.


Več informacij, vključno s programom, govorci in prijavami, najdete na www.sof.si.



