Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica
Oceni objavo

Kako zgraditi brand, ki prodaja? [Napoved Digitalnega Laboratorija 2025]

V Cineplexxu Ljubljana Rudnik bo letos potekala že 13. izvedba marketinške konference Digitalni laboratorij. Dogodek, ki se je v preteklih letih uveljavil kot pomembna točka srečevanja marketinških strokovnjakov in podjetnikov, bo tudi letos postregel z aktualnimi temami, praksami iz prve roke in vpogledi v prihodnost marketinga.

Pod sloganom “Od branda do prodaje” se bo letošnja konferenca osredotočala na povezovanje ključnih marketinških področij: blagovne znamke, komunikacije, prodaje, trajnosti in umetne inteligence.

“Prihodnost marketinga ni več vprašanje tehnologije, temveč povezanosti med blagovno znamko in kupcem, med kreativnostjo in prodajo, med tehnologijo in zaupanjem,” sporočajo organizatorji dogodka.

Fokus na konkretne izzive in rešitve

Program konference bo zasnovan na praktičnih primerih in odgovorih na ključna vprašanja sodobnega marketinga:

  • Kako lahko podjetja s pomočjo umetne inteligence optimizirajo svoje kampanje?
  • Zakaj trajnostna naravnanost ni več zgolj dodatek, temveč pričakovanje potrošnikov?
  • Kako dokazati vpliv znamke na prodajne rezultate?


Na odru uveljavljeni strokovnjaki iz prakse

Med letošnjimi govorci bodo:

  • Predstavniki Mlekarne Celeia (Neli Koren, Tjaša Kobal Anžur, Žiga Šraml): o moči zgodb v komunikaciji vrednot.
  • Melanja Korošec (DreamSail): kako graditi čustveno relevantno in trajnostno znamko.
  • Boško Praštalo (Super Znamka): zakaj se prodaja začne pri osebi, ne pri izdelku.
  • Jaka Gornik (Confiva): o pomenu skupnosti kot prodajne sile.
  • Rok Makovec (IT Melona): kaj pomeni spletna prisotnost, ki konvertira.
  • Luka Pleško (Pleško Cars) in Alen Gril (Dom Janka Benedika): konkretne izkušnje s povezovanjem marketinga in prodaje.
    in drugi.


Komu je dogodek namenjen?

Konferenca je zasnovana za širok spekter strokovnjakov: od vodij marketinga in prodaje, do podjetnikov, strategov in digitalnih navdušencev. Ciljna publika so posamezniki, ki iščejo preverjene prakse, nove trende in priložnosti za rast.

Cene in prijave


Organizator:

IT Melona, spletna agencija d.o.o.

Kontakt za več informacij: info@digi-lab.si

Število mest je omejeno, organizatorji zato priporočajo pravočasno prijavo.

Oglejte si tudi