V prvih razredih smo gostili upokojeno učiteljico go. Klavdijo Štrancar. Učenci so prisluhnili zanimivemu pripovedovanju pravljice. Z različnimi živalmi, ki so iskale ime čudovitega drevesa, so potovali v svet domišljije. Četrtošolcem pa je prebrala zgodbo o violinistu. Nato pa so še ustvarjali likovna dela z ogljem.
Obiskala nas je tudi ga. Marinka Kverh, ki nam je predstavila raznovrstno oblikovanje z glino. Spodbujala je, da so učenci pri nastajanju kipa lahko izrazili vso svojo ustvarjalnost. Tudi drugošolci se veselijo ustvarjanja z glino.
V tretjem razredu v mesecu maju načrtujejo medgeneracijski pohod učencev s starimi starši do Slanega blata nad Lokavcem in upajo, da se kmalu prikaže več pomladnega vremena.
Četrtošolci pa so se s starimi starši že družili, in sicer pri uri športa in družbe. Najprej so se razgibali in se preizkusili v različnih igrah – v zbijanju kegljev, stožcev, badmintonu, slalomu med stožci, hoji z obroči ter slalomu z zavezanimi rokami ali nogami. Ob tem so vsi zelo uživali. Druženje so nadaljevali v učilnicah, kjer so stari starši učencem – vnukom pripovedovali, kakšno je bilo njihovo otroštvo, s čim so se igrali ter kako je bilo v časih, ko so sami hodili v šolo. Z velikim zanimanjem so prisluhnili vsem njihovim zgodbam. Učenci so ugotovili, da se njihovo otroštvo precej razlikuje od zdajšnjega. Živeli so veliko skromneje, a so bili vseeno srečni.
Tudi v petem razredu so učenci povabili medse stare starše, se družili in skupaj sešili copate.
Pri uri glasbene umetnosti so se družili stari starši in učenci 1. in 2. razreda oddelka prilagojenega programa. Zapeli so, zaplesali in recitirali poezijo. Učenci 4., 5. in 6. razreda pa bodo sodelovali z dvema gospodinjama iz Društva gospodinj s Planine pri Ajdovščini. Z njihovo pomočjo bodo skuhali mineštro iz repe tropinke, spekli piškote, skuhali figovo kavo in pri tem spoznavali hrano nekoč.
Popestritev pouka s tovrstnimi dejavnostmi je vsekakor velika spodbuda za povezovanje in sodelovanje, da se lahko tudi drug od drugega učimo takšnih vrlin, ki nam jih učenje iz učbenikov ne more dati. Pogovor, druženje, iskanje skupnih poti razvijajo socialne veščine, ki nas zares naredijo ljudi.
Ob tej priložnosti bi se zahvalili vsem, ki so se odzvali našemu povabilu in preživeli z nami prijeten in ustvarjalen skupni čas.učiteljice z OŠ Danila Lokarja Ajdovščina
zbrala in uredila Mateja Vuga




