EKSKURZIJA TRETJEŠOLCEV

V sredo, 20. maja, smo se tretješolci odpravili na zaključno ekskurzijo. Odšli smo v Muzej na prostem Rogatec, v konjeniški klub Strmol in v Olimje. Preživeli smo zanimiv, sončen in vroč dan. Več o dogodku so zapisali učenci 3. b-razreda.
Včeraj, 20. 5. 2015, smo odšli na ekskurzijo. V šolo smo prišli čisto normalno in v jutranjem varstvu počakali na avtobus. Avtobus je prišel ob 8.25 in nas kaj kmalu odpeljal novim dogodivščinam naproti. Peljali smo se mimo Šempetra, Žalca, Celja, Šentjurja, Šmarja in prišli v Rogatec, kjer smo odšli v konjušnico. Tam smo spoznavali opremo za konje, konje smo tudi jezdili, kupovali spominke in pojedli vsak svojo malico. Potem smo odšli v muzej na prostem. Tam smo izdelovali žulike, sveče iz čebeljega voska in ogrlice. Ogledali smo si celoten muzej in lahko tudi kaj kupili. Ko je bil čas, da gremo v Olimje, smo se vkrcali na avtobus in se odpeljali v Olimje na Jelenov greben. Tam smo jedli kosilo in hranili jelene. Potem smo odšli še v čokoladnico, mimo samostana in zeliščnega vrta. Nekateri smo si ogledali tudi cerkev. Po ogledu smo se odpeljali do šole, kjer so nas že čakali starši. Ta dan bi še ponovila, saj je bil zabaven in poučen.

Zoja Šoštar, 3. b

V sredo, 20. 5. 2015, smo imeli zaključni izlet v Rogatec, Olimje in na Jelenov greben. Najprej smo ob 8.25 odšli na avtobus in se odpeljali do konjeniškega kluba Strmol. Tam so nekateri jezdili konje, nekateri pa tega niso želeli. Poleg jahalnega kluba je bil muzej na prostem, v katerem smo si ogledali stare zgradbe. Iz Rogatca smo se odpeljali na Jelenov greben, kjer smo pojedli kosilo in hranili jelene. Potem smo odšli še v čokoladnico, kjer sem kupil tri bele čokolade.

Urban Oštir, 3. b

V sredo, 20. maja, smo imeli ekskurzijo. Najprej smo odšli v konjušnico, kjer smo jezdili konje. Tam smo si lahko kupili spominek. Jaz sem si kupila magnetek štiriperesno deteljico.

Potem smo šli v muzej na prostem. Tam smo imeli delavnice, spekli smo kruh, izdelali obesek za ogrlico in svečo.

Po ogledu smo se odpeljali na Jelenov greben na kosilo. Za posladek smo dobili sladoled. Šli smo tudi krmit jelene. Gospod Ježovnik nam je povedal zanimive stvari o teh živalih.

Nazadnje smo odšli v čokoladnico in se nato odpeljali nazaj na Vransko. Tu so nas že čakali starši. Ta dan mi je bil zelo všeč in bi ga še ponovila.

Lara Fideršek, 3. b

Dne 20. 5. 2015 smo imeli zaključno ekskurzijo. Zjutraj okrog 8. ure so reditelji odšli po malico. Za malico je bil sendvič, voda in jabolko.

Kmalu je gospod Jože pripeljal avtobus. Na njem so nas že pričakali učenci 3. c-razreda. Med vožnjo smo opazovali okolico in nekateri so predstavljali kraje, skozi katere smo se vozili. Predstavili so nam Celje, Žalec, Šempeter, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Rogatec, Rogaško Slatino, Podčetrtek in Olimje.

Po precej dolgi vožnji smo prispeli na naš prvi cilj, to je bil Rogatec. Tu smo si najprej ogledali različne pasme konj, ki smo jih tudi jezdili. Skrbniki konj so nam povedali, da bo ena izmed kobil kmalu skotila žrebička. Ko smo z jezdenjem konj končali, smo si lahko kupili še spominke.

Druga postaja naše ekskurzije je bil muzej na prostem. Učenci 3. a in c-razreda so si pred obiskom delavnic lahko kupili spominke, mi pa smo bili žal prepozni, zato smo odšli peč žulike. Po tej delavnici smo izdelovali obeske iz ovčje volne. Naša zadnja delavnica je bila zanimiva, saj smo se učili o čebelah in izdelali smo si sveče. Po delavnicah smo si podrobno ogledali hiše, kmetijo, dekliško sobo. Po ogledu pa smo lahko tudi učenci b-razreda kupovali spominke za svoje domače. Nato smo pot nadaljevali na Jelenov greben.

Tam smo se najprej okrepčali s kosilom, nato pa odhiteli na ogled jelenov in muflonov. Po ogledu nismo pozabili na obisk čokoladnice, kjer smo se lahko posladkali. Žal pa se je s tem obiskom naša ekskurzija počasi zaključevala. Bilo mi je že hudo, da je že konec, ampak tako pač je. Vesela sem bila, da je bilo lepo vreme in da smo ta dan najbolje izkoristili. Ta dan mi bo ostal v lepem spominu.