Na letošnji natečaj je prispelo 13 zasnov vodnih učnih poti, komisija pa je odbrala zasnove šol z Bleda, Knežaka, Mestinj in Vipave. Učenci so na svojstven način predstavili svoje bivalno okolje, v katerem so spoznavali bogastvo vodnega in naravnega okolja, v katerem živijo. Gre za proučevanje, raziskovanje in spoznavanje naravne in kulturne dediščine, ohranjanja čistih vodnih virov in njihovo umeščenost v današnji prostor in družbo. Učenci so pri tem spoznavali življenje v in ob vodnih virih, rastlinstvo in živalstvo, kako je biotska raznovrstnost medsebojno soodvisna in ranljiva. Pri tem so popisali elemente kulturne krajine, ki so značilne za posamezno vodno učno pot.
Predstavitev nagrajenih nalog se je zgodila v Kobilarni Lipica, kjer si je 18 učencev (in štirje mentorji) ogledalo še trening dresurnega jahanja, konje v hlevih konjušnice, razstavo starih kočij in muzej Lipicanca. Ob zaključku srečanja pa so lahko uživali še v daljši predstavi lipiške šole dresurnega jahanja.
rl, foto Matjaž Ledinek