Program temelji na prepričanju, da je eno od najpomembnejših poslanstev vzgoje in izobraževanja skrb za etično in s temeljnimi vrednotami usklajeno ravnanje v vrtcih in šolah. Delo bo potekalo po modulih. Z različnimi dejavnostmi pri pouku, interesnih dejavnostih in v projektih bodo učenci krepili poznavanje vrednot in odločanje v skladu z njimi. Seveda želimo pritegniti tudi starše, saj so pomemben dejavnik pri uspešnosti programa. Obveščali jih bomo na roditeljskih sestankih, preko spletnih strani in preko elektronske pošte ter jih nagovarjali za sodelovanje.
S programom smo začeli konec januarja. Vrednoti prvega modula sta bili znanje in modrost. V okviru le-tega so učenci pri pouku in urah oddelčnih skupnosti govorili o pomenu znanja in modrosti. Poudarjali so pomen učenja, vedoželjnosti, kritičnega razmišljanja, spoštovanja različnih mnenj in še veliko drugega. Pripravili so plakate, v podaljšanem bivanju so izdelovali sovice, poiskali izreke ter te aplikate nalepili na vrata učilnic. Med zimskimi počitnicami so se učenci višjih razredov zavestno naučili nekaj novega ter o tem pripovedovali sošolcem.
V šolski telovadnici je vrhpoljska godba na pihala pripravila dva odlična nastopa. Devetošolci so posneli razgovor z dirigentom o njegovem šolanju in učenju. Tudi po obisku in druženju z vrhunskimi slovenskimi športniki, ki sestavljajo športno enoto slovenske vojske, so učenci pripravili intervju, tokrat na temo skrbi za sočloveka. V drugem modulu bomo do zaključka šolskega leta še več dejavnosti posvečali medsebojni pomoči, solidarnosti, sožitju med generacijami in medsebojnemu spoštovanju, skratka skrbi za sočloveka, vrednotni domeni drugega modula.
ANB