V mesecu delovanja je nova spletna zbrala preko 15 tisoč ogledov strani. Poleg vstopne strani sta najbolj priljubljena cilja koledar dogodkov in stran, kjer si lahko ogledajo in preberejo o tem, kaj početi na Vrhniki,« je povedala Marija Zakrajšek iz zavoda, ki bdi nad projektom. Največ obiskovalcev je stran našlo preko (predvsem) googla, skoraj 20 odstotkov je na stran prišlo preko socialnih omrežij (facebooka in twitterja), nekaj odstotkov manj pa preko drugih spletnih strani (predvsem vrhniške občinske strani) ali neposredno z vpisom spletnega naslova.
Stran je dobila precej pohval, nekaj pa tudi konstruktivnih kritik, ki jih bodo poskusili upoštevati pri nadgradnjah. Več jih je povprašalo zakaj je potrebno ime v angleškem zapisu. Kot pravi Zakrajškova, imajo podobno poimenovanje številna slovenska mesta, kajti na ta način se izboljšuje možnost zadetkov oziroma prikazov v iskalniku. »Drugače povedano: na spletu smo bolj vidni za tujce s takšnim poimenovanjem.« Sicer pa ravno za slednje trenutno že poteka prevajanje strani v angleščino.
»Zahvaljujemo vsem za klike in vabimo, da še naprej spremljate objave – tako na spletnem strani kot tudi na facebook strani in twitter profilu. Trudili se bodo, da bodo objave vizualno in informacijsko dodelane ter uporabne tako za tiste, ki se na stran vračajo večkrat, kot tudi za tiste, ki Vrhniko raziskujejo prvič,« je še dodala sogovornica.
Gašper Tominc