Logo MojaObčina.si

Vrhnika

JUTRI
31°C
19°C
SRE.
28°C
19°C
7155

"Odlično je, vrhniško je!" prejela pražarna Escobar in Žganjekuha Kržič

Občina Vrhnika je lani v sodelovanju z Zavodom Ivana Cankarja Vrhnika ter na pobudo občinske Liste za razvoj Vrhnike in podeželja organizirala razpis za izbiro kakovostnih lokalnih turističnih znamk. Prispele so tri prijave, od katerih ena zaradi pomanjkanja ustreznih ocenjevalcev ni šla v nadaljnji izbor, preostali dve pa so ocenjevalci Biotehniške fakultete v Ljubljani ocenili kot zelo kakovostni. To sta bili pražarna kave Escobar z mešanico kave Skodelica kave ter Žganjekuha Kržič z brodko, borovničevcem, viljamovko in medenim likerjem. Produkti so si prislužili posebno oznako »Odlično je, vrhniško je!«, ki je po novem sinonim za lokalno kulinarično kvaliteto. 
Kot je dejala Marija Zakrajšek iz Zavoda Ivana Cankarja Vrhnika, kjer skrbi za področje turizma, želijo na ta način spodbuditi vrhniške ponudnike kulinaričnih izdelkov h kvaliteti in s tem k večji kulinarični prepoznavnosti vrhniškega konca na slovenskem turističnem zemljevidu. Podobno ugotavlja tudi župan Daniel Cukjati, češ da je Vrhnika v preteklosti že imela prehrambene izdelke, ki so njeno ime ponesli po celi Sloveniji. »Da ne bom do koga krivičen: še danes ima tovrstne izdelke, a želeli bi si jih še več. Zato vidim takšne akcije kot dobrodošlo spodbudo k dvigu kvalitete ponudbe in povečanju naše turistične prepoznavnosti.« 
Kot rečeno, sta priznanji romali v roke pražarne Escobar in Žganjekuhe Kržič. »Naša pražarna že dolga leta sodeluje z lokalno skupnostjo, kjer smo pravzaprav tudi naredili prve korake. Vedno smo dobro sodelovali in upam, da bo tako tudi v prihodnje. Prejeti znak kakovosti izpričuje in potrjuje naš strokovni pristop ter hkrati kupcu zagotavlja vrhunski kulinarični izdelek,« je dejala Katja Escobar Turk. Podobno menijo tudi pri Kržičevih, kjer se je pomembnost sodelovanja z lokalno skupnostjo pokazala pred meseci – v času epidemije. »Ravno v času koronakrize se je pokazalo, kako pomembna je lokalna oskrba, kjer pa ne igra vlogo samo količina, ampak tudi kvaliteta,« meni Martin Kržič. 
Nov razpis naj bi po besedah Zakrajškove izšel proti koncu poletja, objavljen bo tudi v Našem časopisu. Tomo Grom in Milan Selan, pobudnika akcije, upata, da se jih bo na naslednji razpis, ki bo v drugi polovici letošnjega leta, prijavilo še več: »Vsak začetek je težak, a sva optimistična!« Nenazadnje, poglejte zgodbo o vrhniških štrukljih, ki so danes prepoznavni širom Slovenije. Zakaj ne bi tak »status« dosegel še kakšen drug vrhniški kulinarični produkt?

Gašper Tominc, foto: gt

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Oglejte si tudi