Plavalna šola četrtošolcev v Murski Soboti

V tednu od 25. 3. do 29. 3. 2024 so učenci četrtega razreda centralne in podružnične šole preživeli teden v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti v Murski Soboti, kjer smo izvedli plavalno šolo v naravi. Učenci so poleg plavanja spoznali tudi Prekmurje, prekmursko narečje, kulturno dediščino Murske Sobote in razvijali socialne veščine. Spoznali so nove prijatelje, utrdili prijateljske vezi, nekateri so se prvič podali od doma za cel teden in preizkusili svojo iznajdljivost pri opravljanju vsakodnevnih stvari. Prav vsak je napredoval po svojih zmožnostih tako v skrbi za svoje stvari kot na področju socialnih veščin, iznajdljivosti, skrbnosti, skrbi za lastna oblačila. Vsi učenci si zaslužijo pohvalo, saj so bili izredno samostojni in odgovorni. Več o dogajanju pa si preberite v zapisih četrtošolcev.
V ponedeljek, 25. marca, smo se z avtobusom odpravili v Mursko Soboto. Ko smo prispeli, smo pred kosilom imeli malo časa, da smo razpakirali. Ko sva z Gašperjem razpakirala, smo se odpravili na kosilo. Tam nas je pričakal gospod Andrej in nam povedal pravila. Potem smo šli na plavalni tečaj in smo se razdelili v skupine. Bil sem z gospodom Andrejem. Pred tem smo opravili preizkus. Po plavalnem tečaju smo imeli večerjo in pisali dnevnik. Ko smo napisali dnevnik, smo šli spat. Če pa si bil dovolj hiter, si se lahko igral v bunkerju s prijatelji.

Patric Kovačič, 4. a

V torek, 26. marca, smo odšli na zajtrk in na plavalni tečaj. Prvi dan smo se hitro zbudili in smo pred zajtrkom v bunkerju igrali različne igre. Ko smo se vrnili, smo imeli kosilo. Po kosilu smo pekli z gospo Ireno perece. Pereci so prekmurski kruh. Ko smo jih spekli, smo imeli večerjo in pojedli smo perece. Ko smo pojedli, smo igrali bingo. Potem smo se pripravljali na spanje.

Sara Jesenšek, 4. a

V sredo, 27. marca, smo se zbudili in odšli na zajtrk. Za zajtrk smo dobili sendvič in nato odšli na plavanje. Na plavanju sem se naučil žabico brez pripomočkov. Odpeljali smo se nazaj v dom in imeli kosilo. Za kosilo smo dobili prekmursko gibanico. Z gospo Ireno smo odšli v EXPANO. Tam smo si ogledali različne zanimivosti. Spoznali smo Prekmurje, se z VR-očali popeljali z balonom nad Prekmurje, z mislimi dvigovali vodo in spoznali živali v Prekmurju. Nato smo odšli nazaj v dom in imeli malico. Nato smo imeli večerjo in po njej igrali štrbunk.  Potem smo se  pripravljali na spanje.

Jaka Jesenšek, 4. a

V četrtek, 28. 3. 2024,  zjutraj smo se preoblekli, odšli na zajtrk in ugotovili, da ne gremo na plavanje, ker je preveliko bolnih otrok. Zaradi tega smo bili do 9.00 v sobah, potem pa smo šli ven in imeli orientacijo.  Nato smo se razdelili v skupine. Eni smo šli v bunker, kjer smo se igrali različne družabne igre, druga skupina je imela lokostrelstvo in tretja se je igrala igro štrbunk. Skupine smo se med seboj menjavale. Potem smo imeli kosilo. Po kosilu je šla druga polovica v muzej, po ogledu smo si kupili spominke. Po poti nazaj smo srečali Ferija Lainščka in se z njim tudi fotografirali. Ko smo se vrnili, smo imeli talente. Potem smo se stuširali, umili zobe in šli spat.

Hana Brvar, 4. a

V petek, 29. 3. 2024, smo se zbudili in odšli na plavalni tečaj. Jaz nisem šel na plavalni tečaj zaradi slabega počutja. Tisti, ki so odšli na plavalni tečaj, so imeli končno preverjanje plavanja. Jaz sem šel v bunker, kjer smo se igrali. Ko so se vsi vrnili s plavalnega tečaja, smo odšli na kosilo, po kosilu pa smo svoje stvari zložili na avtobus in se odpeljali proti domu. Na avtobusu sem se pogovarjal z Žanom. Vrnitev domov je bila zelo hitra. Zelo sem bil vesel, da sem se vrnil domov.

Tilen Gorič, 4. a

25. 3. 2024

Danes smo se z Vranskega odpeljali v šolo v naravi. Potovali smo kar nekaj časa, da smo prispeli v Mursko Soboto. Namestili smo se v sobe CŠOD. Učitelj Andrej nam je podal navodila, kaj potrebujemo za na bazen. Pripravili smo si bidon, kopalke in brisačo. Do kopališča Radenci smo se peljali z avtobusom. Tam smo dobili posebne zapestnice za vstop in omarice. Ko smo se preoblekli in stuširali, smo imeli najprej preizkus plavanja. Plavalni učitelji so nas nato razdelili v skupine. Učila me bo ga. Barbara. Danes smo se potapljali, plavali žabico, pogreli pa smo se v toplejšem bazenu. Po prihodu nazaj v dom smo si morali urediti sobe, saj bomo vsak dan ocenjeni. Po večerji smo si na sprehodu ogledali stavbe različnih cerkva. Čeprav sem pogrešala domače, sem zaradi utrujenosti kar hitro zaspala.

Neža Lipovšek, 4. b

26. 3. 2024

V torek smo se zgodaj zbudili. Ko smo pospravili postelje in sobe, smo šli na zajtrk. Po zajtrku smo se odpeljali plavat. Po kosili smo imeli nekateri ogled muzeja, kjer smo izvedeli veliko novega o zgodovini Murske Sobote, lončarstva, zemljankah. Nekateri so si potem kaj kupili. Največ si jih je kupilo füčko. Po večerji smo imeli tekmovanje v zadevanju cornhalla in se spoznavali med seboj.

Po branju EKO pravljice je sledila priprava na spanje.

Žak Prelevšek, 4. b

27. 3. 2024

V sredo smo šli najprej v bazen. Učili smo se prsno plavanje. Po kosilu smo se odpravili peš v muzej EXPANO. Hodili smo kar nekaj časa. Najprej smo šli v časovno kapsulo, kjer smo se skozi filmček sprehodili v času nazaj, vse do dinozavrov. Bilo je zelo zanimivo. Imeli smo polet z balonom, videli nagačene živali, z mislimi smo prelivali posodo. Po ogledu in večerji smo se igrali tombolo. Bil je čudovit in naporen dan.

Iva Brajer, 4. b

28. 3. 2024

Danes nismo šli na plavanje. Namesto tega smo imeli orientacijo, kjer smo iskali ploščice. Igrali smo se štrbunk in streljali z lokom. Po kosilu so si nekateri ogledali muzej, ostali pa smo izdelovali piščančke in rožice. Zvečer smo imeli prireditev Murska Sobota ima talent. Navdušeno smo ploskali vsem nastopajočim sošolcem.

Vid Vrhovec, 4. b

29. 3. 2024

Zjutraj sem se zbudila in preoblekla. Šli smo na zajtrk. Povem vam, da zelo dobro kuhajo.

Po zajtrku smo spakirali, izpraznili sobe in se z nahrbtniki odpravili na plavanje. Tam smo dobili ocene. Po kosilu so nam učitelji podelili nagrade. Teden je hitro minil, vendar sem že komaj čakala, da vidim svojo novo sestrico.