Občine: Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Bistrica ob Sotli, Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Vransko

Izmenjava učencev OŠ Vransko-Tabor na Madžarskem

V okviru projekta Erasmus+MATH, matematika v povezavi z umetnostjo in tehnologijo, je potekala od 8. 4. do 13. 4. 2022 izmenjava učencev na Madžarskem. Sodelujoče države projekta so: Belgija, Madžarska, Litva, Turčija, Portugalska in Slovenija. Na izmenjavi so sodelovali učenci podružnične šole iz Tabora, in sicer: Anže Ribič Čvan, Aljaž Cestnik, Ožbej Lesjak, Nika Košir in Laura Goršak.

8. 4. 2022 zjutraj smo se z vlakom odpeljali iz Celja v Budimpešto. Vožnja je trajala 6 ur. V Budimpešti nas je čakal kombi. Pred seboj smo imeli še triurno vožnjo do madžarskega mesta Szeghalom. Starši učencev v tem kraju so sprejeli naše učence in jim nudili nastanitev, prijaznost in gostoljubje.

V soboto zjutraj smo obiskali Barkoczi Apiary, kjer smo lahko poskusili ročno izdelane izdelke iz medu in poslušali čebelarjevo predstavitev. Spoznali smo madžarskega državnega prvaka v lokostrelstvu in se sami preizkusili v tej veščini.

Popoldne pa smo bili na plesnem festivalu. Plesalci so nas navdušili s čudovitimi nastopi.

V nedeljo, 10. 4. 2022, smo se odpeljali v mesto Gyula. Tam smo si z vodnikom ogledali dva gradova. Obiskali smo 100 let staro čokoladnico, kjer smo si lahko privoščili nekaj sladke skušnjave.

V ponedeljek, 11. 4.2022, smo obiskali osnovno šolo v mestu Szeghalom, kjer so nas lepo sprejeli in nam pripravili zanimivo dobrodošlico. Sprehodili smo se po šoli in sodelovali v delavnicah ročnih del in plesa. Popoldne smo obiskali lokalni muzej, večer pa smo zaključili z veliko torto in druženjem učiteljev, učencev in staršev gostiteljev. Na koncu so nam podelili še potrdila o udeležbi.

V torek, 12. 4. 2022, smo se že v jutranjih urah odpeljali v Budimpešto, ki nas je navdušila s kulturno dediščino. Ogledali smo si trg narodnih herojev, cerkev sv. Matthiasa, parlament in še nekaj drugih zgodovinsko pomembnih stavb v glavnem mestu.

V sredo, 13. 4. 2022, smo se z vlakom vrnili v Celje, kjer so učence pričakali njihovi starši.

Pridobili smo nove izkušnje in spoznanja, skovali prijateljstva. Bilo je nepozabno.

Danica KALUŽA in Marjeta TERBOVŠEK

Takole pa je zapisal Ožbej Lesjak, učenec 6. c-razreda:

V petek, 8. 4. 20022, smo se odpeljali do Celja, kjer nas je  vlak odpeljal do Madžarske.

Nato smo se peljali še dve uri do naših gostiteljev.

Ko smo prišli, so nas lepo sprejeli in nam razkazali hišo. Nato sva z sošolcem Aljažem šla spat.

Naslednji dan smo si šli ogledat grad. Zvečer smo imeli prosto in k nam je prišlo nekaj drugih otrok. Skupaj smo se igrali in se učili njihovega jezika.

Naslednji dan smo si ogledali nekaj muzejev, nato smo se odpravili v »šoping«.

V ponedeljek so nas sprejeli v šoli, kjer so nam otroci nekaj zapeli, zaplesali,  razkazali so nam svojo šolo (naša je lepša, njihova je večja).

Zvečer smo lahko plesali v njihovi šoli, naučili so nas kavbojski ples.

V torek smo odpeljali Portugalce do letališča, nato smo odšli v Budimpešto.

Ogledali smo si  zanimivosti, videli smo tudi krono kralja Matjaža, ki je bila zelo zastražena v parlamentu. Parlament je bil iz čistega zlata.

Zvečer smo odšli na ladjico, kjer smo videli prave lepote mesta  Budimpešte. Vse je bilo osvetljeno.

Nato smo se vrnili v hotel in šli spat.

Naslednji dan smo pojedli zajtrk, odšli do železniške postaje in se odpeljali nazaj v Slovenijo.

Izmenjava  mi je bila zelo všeč, saj sem spoznal državo Madžarsko, njeno kulturo, zanimivosti in nove prijatelje.   Viszontlatasra! Na svidenje!