Čutna ali senzorična pot je skrbno zasnovana postavitev raznovrstnih predmetov in snovi, ki pri človeku izzovejo uporabo čutil: tip, voh, vid, okus in sluh. To je še posebej pomembno za predšolsko obdobje, saj otroci v neposrednem stiku z realnostjo, ob življenjskih situacijah in z lastno aktivnostjo spoznavajo svet preko čutil.
Z otroki skupnega mehurčka oddelka 1–2 in ½ oddelka 1–2 smo na igrišču 1. starostnega obdobja pripravili svojo čutno pot in tako otrokom omogočili aktivno uporabo čutil. Uporabili smo les (polena, krajci), seno, kamne, žagovino idr.
Otroci so pokazali velik interes ter bili zelo radovedni in vztrajni. Vonjali smo seno, žagovino in les, opazovali, tipali, prenašali in poslušali zvoke, ki smo jih izzvali s ponujenimi predmeti in materiali.
Z ustvarjanjem spodbudnega učnega okolja smo tako najmlajšim otrokom omogočili spoznavanje različnih materialov, neposredno izkušnjo in doživljanje.
Mateja Remic, Nina Mak Lopan in Olga Blatnik