Namen aktivnosti je, da spodbudi osnovnošolce, pa tudi njihove starše in učitelje, da se v šolo in iz nje ter na popoldanske aktivnosti odpravijo na način trajnostne mobilnosti – peš, s kolesom, skirojem, rolko, javnimi prevoznimi sredstvi ali s skupno vožnjo z avtomobilom.
Z aktivnostjo Gremo peš želimo doseči naslednje cilje:
- prispevati k boljši ozaveščenosti otrok, staršev in učiteljev o pomenu trajnostne mobilnosti,
- povečati prihode otrok v šolo na trajnostni način za vsaj 7 odstotkov in povečati delež potovanj na način trajnostne mobilnosti,
- spodbuditi gibanje otrok in s tem krepiti njihovo zdravje,
- spodbujati prometno varnost vseh udeležencev prometa,
- zmanjšati motorizirani promet v okolici šole,
- prispevati k zmanjšanju izpustov CO2 v okolje.
V projektu sodeluje 16 razredov iz vseh treh triad, tako iz matične šole kot vseh treh podružnic.
Sodelujoči razredi so:
Razred |
mentorica /mentor |
|
|
3.a |
ga. Nataša Potočnik |
|
|
4.a |
ga. Lidija Eler - Jazbinšek |
Razred |
mentorica /mentor |
4.b |
ga. Maša Stropnik |
1. POŠ NC |
ga. Sabina Penič |
5.a |
ga. Polona Ahtik |
2. POŠ NC |
ga. Ida Grobelnik |
5.b |
g. Jure Štokovnik |
4. POŠ NC |
ga. Petra Ofentavšek |
5.c |
ga. Barbara Jančič |
1.2. POŠ ŠM |
ga. Milanka Kralj |
8.b |
ga. Nataša Jager |
1.3. POŠ SO |
ga. Maja Kovačič, ga. Irena Rudnik |
8.d |
ga. Ana Lavre |
2. POŠ SO |
ga. Suzana Jelenski - Napotnik |
9.b |
ga. Rebeka Žagar |
4.5. POŠ SO |
ga. Sabina Skok |
Skozi celotno šolsko leto so bile organizirane različne dejavnosti na temo trajne mobilnosti in prometne varnosti. V času izvajanja aktivnosti Gremo peš! bo kokoška Rozi poskrbela, da bo vsak učenec dobil tudi svoj dnevnik aktivnosti, ki ga bo izpolnil. Tako se bomo seznanili s problematiko prihajanja v šolo. To nam bo koristilo pri iskanju primernih rešitev.
V tednu od 10. 5. do 14. 5. 2021 bomo opravili beleženje prihodov šolo in učence motivirali, da bodo za pot v šolo izbrali trajnostni način. Učenci bodo vsak dan prihoda v šolo na trajnostni način nagrajeni s karto nagajive kokoške Rozi ter bodo napredek beležili na razrednem plakatu in skupnem šolskem transparentu. S pridobljenimi kartami se bodo po zaključku enotedenske aktivnosti igrali družabne igre s kokoško Rozi. Učenci predmetne stopnje pa bodo pripravili kartografski prikaz nevarnih oz. problematičnih točk in iskali rešitve zanje. Ob zaključku projekta bomo o težavah, ki so jih »odkrili« učenci, seznanili tudi župana.
Tudi takšne dejavnosti in aktivnosti pripomorejo, da na zabaven način učence vzgajamo in izobražujemo v aktivne in odgovorne državljane, ki se bodo zavedali pomena in prednosti uporabe trajnostnih potovalnih sredstev za potrebe ohranjanja kakovosti okolja in krepitve lastnega zdravja. Vsekakor pa se moramo zavedati, da smo otrokom največji zgled prav mi - odrasli.
Zato Vas vabimo, da se tudi vi odločite in kakšno pot opravite na trajnostni način.
Vabimo vas, da si aktivnosti v okviru projekta pogledate na naši spletni strani.
DRŽIMO PESTI, DA VREME ZDRŽI in BOMO V ŠOLO VSI, S KOKOŠKO ROZI,
NA TRAJNOSTNI NAČIN PRIŠLI!
Koordinatorica projekta:
Nataša Čerenak, prof.