V prvem delu delavnice je Matija Goljar udeležencem predstavil nekaj zanimivih primerov uspešnih poslov, ki so nastali samo z dobro idejo in brez zagonskih sredstev, ter iz njih izluščil tri ključne lekcije za odkrivanje poslovnih idej, in sicer da je danes lažje nekaj narediti, kot to prodati, da se prodajajo predvsem zgodbe in da je naloga podjetnika odkriti čim bolj »boleč« problem, ki ga kupci ne znajo rešiti – podjetnik pa ga lahko.
Poseben poudarek je Matija Goljar namenil predstavitvi sodobnih poslovnih modelov in orodij, ki jih lahko podjetniki tako rekoč brez posebnega predznanja ter začetnih stroškov uporabijo, da začnejo prodajati svoje zamisli. V drugem delu delavnice sta se z uspešnima poslovnima zgodbama predstavila podjetnika iz občine Vojnik, in sicer ga. Branka Čretnik (Cenex d. o. o.) in g. Janko Čepin (Avtohiša Čepin d. o. o). Oba sta z navdušenjem in strastjo govorila o njunih uspešnih poslovnih zgodbah, kako sta začela in strmela k nenehnemu napredku in izboljševanju, ter pri tem poudarila, da podjetništvo ni »služba«, ampak je način življenja in da v svojem delu uživata ter nikoli ne bi zamenjala svoje vloge za kakšno drugo. Na delavnici so svojo dejavnost predstavili tudi Regionalna obrtna zbornica Celje, Obrtno-podjetniška zbornica Celje in Klub podjetnikov občine Vojnik. Delavnica se je zaključila z razpravo. Delavnice se je udeležilo nekaj več kot petdeset udeležencev, od tega je bilo okoli dvajset mladih udeležencev.
Tekst: Danijel Tomažič
Foto: Lea Sreš