V okviru javnega natečaja bomo podjetjem podelili subvencijo v višini do 5.000 EUR v obliki paketa storitev »Od besed k dejanju«.
Projekt »Od besed k dejanju« je namenjen pospeševanju rasti, razvoja in stabilnosti v podjetjih.
Poudarek je na zapisanih merljivih ciljih in kontroli izpolnjevanja le-teh.
Namen nagradnega natečaja je doprinesti k pospeševanju razvoja, rasti in stabilnosti novih podjetij in zmanjšanje umrljivosti le-teh.
Posamezna vrednost subvencije znaša do 5.000 EUR, skupna vrednost subvencije znaša 35.000 EUR.
Na nagradni natečaj se lahko prijavijo podjetja, organizirana kot s. p. ali d. o. o., registrirana med
1. 1. 2013 in 31. 12. 2014.
V okviru podeljenih subvencij bo naš podjetniški projektni center v sodelovanju s poslovnimi partnerji
v roku enega leta nagrajenim podjetjem:
1. Na podlagi podanih informacij s strani nagrajencev pripravil učinkovite predstavitve podjetij
in načrtov za poslovanje v prihodnjih 3 letih v obliki poslovnega načrta ali investicijskega
programa, saj je uspeh podjetja med drugim odvisen od tega, s kakšnim dokumentom se
podjetje predstavi svojim potencialnim poslovnim partnerjem.
Vrednost storitve: 1.800,00 EUR.
2. V sodelovanju s podjetnikom pripravil celovito in podrobno trženjsko strategijo podjetja za
naslednja 3 leta.
Vrednost storitve: 1.800,00 EUR.
3. Organiziral individualni poglobljen posvet na temo virov financiranja poslovanja in investicij
v podjetju. Na posvetu bo prisoten predstavnik računovodstva, predstavnik banke in naš
strokovnjak.
Vrednost storitve: 400,00 EUR.
4. Nudil 5-mesečno vodenje računovodstva, osebno svetovanje in analizo poslovanja
skozi finančne podatke (storitev nudi računovodski servis Pristar, d.o.o.) ter 6-mesečno
brezplačno vodenje enega izmed bančnih paketov »Poslovni paket Podjetnik« pri Unicredit
banki.
Vrednost storitve: 1.000,00 EUR.
Poleg zgoraj naštetih storitev bomo za simbolično ceno 100 EUR + DDV nagrajencem nudili še:
1. Poglobljeno individualno informiranje in svetovanje o možnostih pridobitve nepovratnih
sredstev (dva termina).
2. Šestmesečno spremljanje poslovanja in napredka podjetij na podlagi pripravljenega poslovnega
načrta. V ta namen bomo v svojih prostorih na individualnih sestankih enkrat mesečno
preverjali doseganje zadanega ter v primeru opaznih odstopanj skupaj s podjetniki iskali
razloge in rešitve za doseganje zadanih ciljev
Komisija, sestavljena iz članov Podjetniškega Projektnega Centra ANAplus in vodstva računovodske
hiše Pristar, bo vloge ocenila po merilih, navedenih v nadaljevanju, ter izbrana podjetja v roku 30 dni
od datuma za prijavo na nagradni natečaj po elektronski pošti obvestila o izidu. Z izbranimi podjetji bo Podjetniški Projektni Center ANAplus podpisal pogodbo o medsebojnem sodelovanju.
Za sodelovanje na nagradnem natečaju morajo zainteresirana podjetja izpolniti prijavni obrazec in
ga potrjenega (podpis in žig) skupaj s prilogami poslati po elektronski pošti na naslov
pisarna@anaplus.eu ali po navadni pošti na naslov: Podjetniški Projektni Center ANAplus d.o.o.,
Ljubljanska cesta 11, 3000 Celje, in sicer najkasneje do 15. 5. 2015.
Prijavni obrazec in preostala dokumentacija so vam na voljo na naši spletni strani www.anaplus.eu oziroma na povezavi nagradni natečaj - mlada podjetja.
Podjetniški Projektni Center ANAplus d.o.o.
Ana Kolar




