Prav zato na vsakem koraku zaposlene vključujejo v vse aktivnosti pri oblikovanju poslovnega procesa in pospeševanja prodaje. Pred kratkim so tako vse zaposlene zaprosili, da oblikujejo in predlagajo tekst reklamnega radijskega oglasa. Odziv je bil presenetljiv, saj je iz marketov od Trente pa do Pobegov pri Kopru prišlo kar 162 predlogov. Izbor je bil zato zahteven, odločitev pa težka. Na koncu se je komisija odločila in tudi nagradila za uvodni slogan Barbaro Bogataj iz marketa Žgavec iz Spodnje Idrije in za zaključni slogan Petro Ferjančič iz supermarketa Fama Vipava. Petra se je zmage tako razveselila, da je za sodelavce in upravo spekla zelo okusno torto. Radijski oglas pa se že vrti na Radio 1.
Fama je poslovno leto 2013 zaključila s pozitivnim rezultatom in rastjo prodaje. Vodstvo podjetja pa se je odločilo, da za ta uspeh poslovodje vseh marketov nagradi z dvodnevnim izobraževanjem. Potekalo je v prijetnem okolju Vipavskega hrama, izvedlo pa ga je uveljavljeno mednarodno podjetje Business Success. Kreativna delavnica na temo: Poslovodja – vodja in spodbujevalec, je potrdila dejstvo, da znanja ni nikoli dovolj. Famina poslovodska ekipa pa je po oceni predavateljev, nadpovprečna. Ob tej oceni je direktor podjetja Aleksander Lemut dodal: »V bilanco podjetja je potrebno vključiti na tisoče pomembnih in nepomembnih podatkov. V bilanci pa manjka prav najpomembnejši podatek, saj ga slovenski računovodski standardi ne predvidevajo. To so naši zaposleni, ki so največji kapital in vrednost našega podjetja.«
rl



