V promocijo in razvoj tržiškega turizma je bilo v preteklem letu vloženega veliko truda in sredstev. Kot je povedal Klemen Srna, v. d. vodje Urada za gospodarstvo in družbene dejavnosti na Občini Tržič, so se veliko ukvarjali z vprašanjem, kako podaljšati sezono in obogatiti ponudbo. Lani so bili narejeni zametki manjšega smučišča in tekaških prog v Lomu, sankaška proga na Ljubelju, aktivno je bilo sodelovanje v projektu Alpe Adria Karavanke/ Karawanken, v ponudbi so novi glampingi. Tržič postaja zanimiv z vse bolj prepoznavnimi dogodki, kot so Gutenberški dnevi, Vikend tržiških poti, Festival Paradiž, izjemna je vsakoletna nova ponudba Tržiškega muzeja. Vrata za turiste je odprlo tudi Livarstvo Mebron, avtobusna linija Hop on – Hop off je bila med najbolj zasedenimi na Gorenjskem.
Tudi letošnje leto bo bogato z aktivnostmi na področju razvoja in promocije turizma s strani Občine Tržič.
V snemanju je promocijski video – Tržič winter fairytale, v pripravi so nove zloženke in pohodniško-turistična karta. Odzvali smo se na poziv Slovenske turistične organizacije za pridobitev znaka Slovenia Green Destination, pripravili bomo tečaje za vodnike, ki jih v Tržiču primanjkuje, vzpostavlja se turnokolesarska pot Trans Karavanke, podprli bomo ključne promocijsko-turistične prireditve: Minfos, Ski Raid Zelenica, Gregorjevo, Šuštarska nedelja, Festival Paradiž, koncerte na Gorenjski plaži, Ples brez meja na Ljubelju.
V Dovžanovi soteski naj bi že v letošnji sezoni gostje na info točki dobili ključne turistične informacije, v Tržiču in Bistrici bosta opremljeni dve kolesarski postaji, obnovljena bo tematska pot Konšca, na Zelenici odstranjena že zadnja žičniška postaja Plana, na gradu Alt Gutenberg pa sanirani zidovi.
V nadaljevanju delavnice sta svojo izkušnjo s tržiškimi turističnimi ponudniki delila predstavnik Glampinga Gorska pravljica, ki je zraslo nad Gorenjsko plažo v Tržiču in Jure Kolenc, ki ima v lasti Kamp Menina. Le ta opozarja na premalo izobražen in usposobljen kader v turizmu, pogreša pa tudi samoiniciativnost in zanimanje s strani mladih ter vključevanje domačinov.
Ideje o razvoju in promociji lokalne turistične ponudbe so potrdile, da je Občina Tržič v sodelovanju z Agencijo za razvoj in komunikacije Nea Culpa uspela najti pravo nišo v tržnem pozicioniranju Tržiškega kot edinstvene outdoor destinacije aktivnega turizma, ki turistom poleg mreže pohodniških in kolesarskih poti odkriva tudi vznemirljivo kulturno identiteto, povezano z lokalnimi zgodbami o zmaju in šuštarjih.
V drugem delu delavnice je Neja Petek, direktorica Agencije za razvoj in komunikacije v turizmu Nea Culpa, zbrane zaposlila z oblikovanjem turističnih paketov za štiri ciljne skupine turistov, ki se razlikujejo glede na potovalni stil, pričakovanja, zanimanja in druge vplive na odločanje.
Predane mame, aktivne družine, avanturisti ali aktivni nostalgiki – za vse je možnosti v našem alpskem raju, v naravi, ki jo je zakrivil zmajev rep, nešteto.