Logo MojaObčina.si

Tržič

DANES
1°C
-4°C
JUTRI
1°C
-7°C
Deli
5115

Nacionalna preventivna akcija VARNOSTNI PAS

V okviru izvajanja Nacionalnega programa varnosti cestnega prometa 2013-2022, je od 13. do 26. marca 2017 potekala nacionalna preventivna akcija VARNOSTNI PAS, s sloganom Vam je že KLIKnilo?

Osnovni namen akcije je bil, s pomočjo poostrenega nadzora in ozaveščanja udeležencev v cestnem prometu, spodbujati uporabo varnostnih pasov in njih pomembnost pri blažitvi posledic prometnih nesreč, zaradi napačne uporabe in neuporabe le teh.

Ker se vsi, ki delamo na področju izboljšanja prometne varnosti zavedamo, da je potrebno s primernim izobraževanjem začeti z najmlajšimi, torej otroki, smo temu primerno izvedli planirane aktivnosti. Tako smo obiskali dve tržiški osnovni šoli, vrtec Palček in Križe ter tržiško knjižnico.

V vseh omenjenih ustanovah smo se sestali z vodilnimi in odgovornimi, opozorili na pomen in vsebino preventivne akcije, predali akcijski material, najavili naslednje planirane  preventivne aktivnosti, in ponudili svojo pomoč pri izvedbi le teh.

Zaskrbljujoče je, da so v času trajanja akcije, v enodnevnem poostrenem nadzoru, policisti na Gorenjskem ugotovili 25 kršitev. Razen enega, ki ni bil pripet na zadnjem sedežu, so bili prekrškarji vozniki. Med njimi, kot zanimivost, tudi 19-letnik (ki je bil pod vplivom alkohola in v neregistriranem avtomobilu).

Na osnovi opazovanj pripetosti med vožnjo lahko izpostavimo, da je nujno potrebno povečati:

  1. pripetost vseh potnikov in tudi otrok na VSEH vožnjah, tudi najkrajših znotraj naselij (pripetost je najnižja na cestah z uličnim sistemom),
  2. pripetost odraslih potnikov na ZADNJIH sedežih v osebnih vozilih,
  3. dosledna uporaba otroških varnostnih sedežev in varnostnih pasov pri otrocih potnikih med vožnjo (otroci so najpogosteje udeleženi v prometnih nesrečah prav kot potniki v avtomobilih in utrpijo tudi najhujše posledice),
  4. pripetost voznikov tovornih in kombiniranih vozil na vseh vožnjah ter
  5. pripetost potnikov na avtobusih na medkrajevnih razdaljah.

Ocenjujemo, da smo za aktivnostmi prispevali k osnovnim ciljem akcije, ki pa se bo v času med 11. in 17.9.2017, ponovila.

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!
Digitalni marketing v Slovenij