Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Sveti Jurij v Slovenskih goricah
DANES
7°C
3°C
JUTRI
6°C
5°C
Oceni objavo

JAVNI POZIV ZA IZBOR "JURJEVEGA VINA"

Občina Sv. Jurij v Slov. goricah v sodelovanju z Društvom vinogradnikov Sv. Jurij v Slov. goricah letos prvič objavlja Javni poziv vinogradnikom, da sodelujejo na izboru Jurjevega vina. Izbrano "Jurjevo vino" se bo kot protokolarno vino občine uporabljalo eno leto (v času od enega do drugega ocenjevanja).

Na podlagi Pravilnika za določanje pogojev, ki jih morajo izpolnjevati vina, ki želijo kandidirati za naziv »Jurjevo vino«, objavljam

 

 

JAVNI POZIV

za izbor »Jurjevega vina«

 

 

1. Organizator izbora

Občina Sv. Jurij v Slov. goricah, Jurovski Dol 70/b, 2223 Jurovski Dol v sodelovanju z Društvom vinogradnikov Sv. Jurij vabi vinarje na območju Občine Sv. Jurij v Slov. goricah k sodelovanju na izboru »Jurjevega vina«.

 

2. Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati vina

Vina, ki jih želijo vinogradniki prijaviti na izbor »Jurjevega vina«, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

a)     Grozdje mora biti pridelano in vino donegovano na območju Občine Sv. Jurij v Slov. goricah.

b)     Vinogradnik oz. vinar mora biti vpisan v register pridelovalcev vin pri Upravni enoti Lenart.

c)     Na ocenjevanju pri Kmetijsko – gozdarskem zavodu Slovenije ali pri drugih pooblaščenih organizacijah mora vino doseči najmanj 17,01 točk.

d)     Najmanjša količina vina, ki se želi potegovati za naziv »Jurjevo vino« je 300 litrov.

e)     Vinogradnik v preteklem letu za svoja vina ni prejel naziva »Jurjevo vino«.

 

3. Prijava

Vinogradniki prijavijo svoje vzorce izključno na obrazcih iz dokumentacije in slednji priložijo ustrezna dokazila. Za vsako prijavljeno vino oz. vzorec je potrebno dostaviti 2 steklenici vina.

 

4. Ocenjevalna skupina

Ocenjevalno skupino sestavljajo župan, članice in člani občinskega sveta, predstavnik občinske uprave in predstavnik Društva vinogradnikov Sv. Jurij.

 

Ocenjevalna skupina po pokušini izbere vino, ki ga bo kot »Jurjevo vino« predstavljal župan v času od enega do drugega ocenjevanja.

 

5. Izbor »Jurjevega vina«

Izbor »Jurjevega vina« bo potekal v soboto, 03.05.2014 ob 18. uri v Avli Fredija Neuvirta v Kulturnem domu Jurovski Dol.

 

Kot »Jurjevo vino« bo razglašeno vino, ki bo najbolje ocenjeno s strani ocenjevalne skupine.

 

6. Sprejem vzorcev

Vzorci in prijavna dokumentacija morajo biti dostavljeni v Kulturni Dom Jurovski Dol, Avlo Fredija Neuvirta, v petek, 02.05.2014 med 18. in 20. uro. 

 

7. »Jurjevo vino« kot protokolarno vino občine

Vinogradnik, katerega vino bo izbrano za »Jurjevo vino« ima pravico in obveznost, da to vino ustekleniči in opremi z etiketo in da izbrano vino za obdobje enega leta prodaja Občini Sv. Jurij v Slov. goricah. Izbrani vinogradnik pa je dolžan organizirati tudi pogostitev udeležencev po osrednji občinski proslavi z »Jurjevim vinom«.

 

 

 

Jurovski Dol, 16.04.2014

Zadeva: 081-2/2013

 

                                                                                             Občina Sv. Jurij v Slov. goricah

                                                                                                             Peter Škrlec

                                                                                                                  Župan 

Oglejte si tudi