

Namen in cilji
OCPS je ključni dokument, ki bo določil smernice za razvoj prometnega sistema v občini v prihodnjih letih. Cilj OCPS ni le razvoj nove prometne infrastrukture, temveč izboljšanje prometne situacije z učinkovitimi, varnimi in trajnostnimi rešitvami za mobilnost, z osredotočanjem na hojo, kolesarjenje in javni prevoz ter upoštevanjem lokalnih potreb. Dokument želi poudariti zavezanost k trajnostni mobilnosti in izboljšanju kakovosti življenja.
Postopek izdelave
OCPS bo izdelan v skladu z Nacionalnimi smernicami za pripravo Občinske celostne prometne strategije, ki jih je izdalo Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo. V 10 mesečnem procesu (maj 2024 – marec 2025) bo izveden širok nabor aktivnosti, razdeljenih v sedem sklopov. Končni rezultat bo predstavljala na občinskem svetu sprejeta Občinska celostna prometna strategija.
Sodelovanje javnosti
Da bi dosegli te cilje, je ključnega pomena sodelovanje in mnenje širše javnosti, saj želimo, da strategija odraža želje in potrebe vseh občanov. Organizirali bomo številne javne dogodke, delavnice, javne razprave, ankete in intervjuje, kjer bodo lahko občani izrazili svoje mnenje, želje in ideje za prihodnost prometa v občini Starše. Naš cilj je oblikovati prometni sistem, ki bo trajnosten, varen in dostopen za vse občane in obiskovalce občine. Zavedamo se, da so različne skupine v naši skupnosti lahko izpostavljene različnim izzivom in potrebam v prometnem okolju. Zato bo poseben poudarek namenjen specifičnim potrebam posameznih skupin, katerih mnenja in priporočila bodo ustrezno upoštevana v strategiji.
Številne aktivnosti bodo izvedene v sodelovanju z vami, dragi občani, zato vas pozivamo k aktivnemu sodelovanju in soustvarjanju boljše prihodnosti za našo občino. Spremljajte napredek in informacije o projektu na spletni strani Občine Starše.
Način financiranja
Občina Starše je bila uspešna na razpisu Ministrstva za okolje, podnebje in energijo za izdelavo OCPS in dobila odobreno sofinanciranje izdelave OCPS, v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021-2027, prednostne naloge 5 »Trajnostna (čez)regionalna mobilnost in povezljivost«, specifičnega cilja RSO 3.2 »Razvoj in krepitev trajnostne, pametne in intermodalne nacionalne, regionalne in lokalne mobilnosti, odporne proti podnebnim spremembam, vključno z boljšim dostopom do vseevropskega prometnega omrežja (TEN-T) in čezmejno mobilnostjo«.




