Pri nastanku Glasnika gre za realizacijo predvolilne obljube slovenjgraškega župana Andreja Časa, ki je skozi letošnje poletje iz idejne zasnove prerasla v pravi lokalni časopis, ki na štiriindvajsetih barvnih A3 straneh ponuja informacije o dogajanju na različnih področjih v občini, od upravnega, gospodarskega, kulturnega, športnega, pa do turističnega, šolskega in mladinskega. Sredinska pola časopisa, ki jo je moč izvzeti iz ostale vsebine in shraniti za celomesečno uporabo, je rezervirana za vsakokratni mesečni napovednik dogodkov. Snovalci so časopis nadgradili še z nekaterimi dodatnimi rubrikami, ki dajejo publikaciji nekoliko bolj 'žurnalistični' pridih; v mislih imamo kolumno, pisma bralcev, fotoreportažo ipd.
Enajstčlanski uredniški odbor Glasnika, katerega odgovorna urednica je Ajda Prislan, poleg nje in pomočnika sestavljajo predstavniki Mestne občine Slovenj Gradec, zavodov s področja kulture, športa in turizma ter ostali sodelujoči v različnih fazah priprave časopisa. Uredništvo bdi nad nastajanjem vsake številke, njegova temeljna naloga pa je evalvacija prejšnjih izdaj in izbor vsebin, ki bodo obravnavane v prihodnji ediciji časopisa. Ob tem velja poudariti, da je bilo gradiva, ki prihaja na naslov uredništva s strani mestne uprave, zavodov, društev itd., doslej bistveno preveč za objavo v tekočih številkah, zato nekateri prispevki še niso ugledali luči sveta. Omenimo še to, da so vsi tehnični aspekti izdaje (grafična zasnova, prelom in tisk) ostali v rokah podjetij s slovenjgraškega območja, s čimer želi občina dodatno stimulirati lokalno gospodarsko aktivnost.



