Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za ponedeljek, 23.10.2017

pretežno oblačno
Zvečer bo oblačno s padavinami, tudi posameznimi nevihtami, ki bodo ponoči od zahoda slabele in do jutra že večinoma ponehale. Ponekod bo pihal severni veter, na Primorskem sprva močna burja, ki bo postopno slabela in do jutra ponehala. Najnižje jutranje temperature bodo od 1 do 8, ob morju okoli 11 stopinj C.
5°C | 12°C
torek, 24.10.2017
4°C | 14°C
sreda, 25.10.2017
2°C | 15°C
četrtek, 26.10.2017
2°C | 19°C
Opozorila
Nedelja, 22.10.2017 ob 17h
Zvečer bo na Primorskem pihala zmerna do močna burja. Na izpostavljenih mestih bodo najmočnejši sunki vetra dosegali hitrost od 100 do 120 km/h. Že v drugi polovici noči na ponedeljek bo hitro slabela.
5°C
12°C
pretežno oblačno
Nahajaš se tukaj: Novice Šolstvo Osnovna šola

Zgodnje učenje tujega jezika v 1. vzgojno ......


OSNOVNA ŠOLA

| |
12.03.2014      7:21
A A

Zgodnje učenje tujega jezika v 1. vzgojno izobraževalnem obdobju


Na Drugi OŠ Slovenj Gradec je uvajanje tujega jezika v 3. razredu, s soglasjem staršev, že vključeno v sklop šolskega dela. Program financira Mestna občina Slovenj Gradec, tako kot tudi na ostalih osnovnih šolah v občini. V šolskem letu 2013/2014 pa smo pričeli z izvajanjem interesne dejavnosti – Zgodnje učenje tujega jezika, in sicer tudi za učence 1. in 2. razreda.


Deli:

Zgodnje učenje tujega jezika otroku omogoča naravnejše dojemanje jezika. Najpomembnejši cilj je pri učencih razvijati pozitiven odnos do tujega jezika in ohraniti željo po znanju in sprejemanju novega. Da se lahko navedenim ciljem čim bolj približamo, mora pouk tujega jezika na tej stopnji biti za otroka v prvi vrsti prijetno doživetje. Osrednjo vlogo pri poučevanju tujega jezika imajo sodobni didaktični pristopi. Otrok pridobi občutek za tuj jezik tako, da ga preko različnih oblik in metod poučevanja na prijeten način doživlja, spoznava, vzljubi in svoje znanje postopoma nadgrajuje na njemu prijazen način. V ta namen pri poučevanju uporabljamo različna prilagojena in ne prezahtevna učna sredstva: avdio-video sredstva, slikovna gradiva, igre, slikanice, konkretne predmete, IKT ...

Otroci se tujega jezika najlažje naučijo, ko o njem ne razmišljajo, temveč je učenje del dejavnosti, v katerih uživajo. Ker so otroci vedoželjni in motivirani za učenje tujega jezika, so tudi pripravljeni sodelovati v najrazličnejših dejavnostih. Prav zaradi tega so učne ure angleščine raznolike. Stalno menjavanje ritma dela in raznolike dejavnosti so osrednjega pomena, kajti otroci se v tem starostnem obdobju radi gibljejo, plešejo, poslušajo pravljice, pojejo pesmice. Le-te dejavnosti pa predstavljajo tudi del njihovega vsakdana. Vse to omogoča otroku, da tuj jezik doživlja pozitivno, se z njim poistoveti.

Seveda ne moremo pričakovati, da bodo otroci takoj spregovorili v tujem jeziku. Pomembno je, da otroka v nič ne silimo. Strah staršev, da bodo otroci z učenjem tujega jezika še dodatno obremenjeni, je odveč, saj otroški možgani sprejemajo informacije bistveno hitreje in z manjšim naporom kot možgani odraslega.

Uvajanje tujega jezika v prvo triletje predstavlja le prednosti, oziroma ni zaznati slabosti. Če se otrok sreča s tujim jezikom že v zgodnem starostnem obdobju in se ga uči preko igre, lahko to v veliki meri olajša, oziroma izboljša njegovo kasnejšo sposobnost govornega izražanja v tujem jeziku. Tako otroka pripravimo na uspešnejše srečanje z učenjem tujega jezika pri rednem pouku v kasnejšem obdobju.

 

LITERATURA:

-       Lipavic Oštir, A. (2010). Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih  jezikov na osnovnih šolah.

-       Lipavic Oštir, A. in Jazbec, S. (Ur), (2010). Pot v večjezičnost – zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.

-       Kralj, D. (2010). Učenje tujega jezika v 1. triletju osnovne šole in CLIL. Diplomsko delo, Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta.

-          Brumen, M.: Didaktični nasveti za začetno poučevanje angleškega in nemškega jezika, Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana, 2004.

-          Osnutek učnega načrta za pouk tujega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (za potrebe poskusnega uvajanja), 2009.


Helena Krušič, prof.




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Slovenj Gradec!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Virtualni asistent
Občinsko glasilo Slovenj Gradec
Številka: 52
Izšla: 25.04.2017
Poglej Pdf
Koledar dogodkov Preglej vse
Oktober 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
26.10.2017 | Tečaji in delavnice
VABILO NA PREDAVANJE
26.10.2017 | Ostalo
Predavanje Can machines think like humans? (Ali lahko stroji mislijo kot ljudje?)
26.10.2017 | Šport
Thor: Ragnarok
28.10.2017 | Umetnost
Bernekerjeva ustvarjalnica: Mali koraki na veliki poti
28.10.2017 | Kino
Vesela pošastna družina (sinhronizirano)
28.10.2017 | Kino
Thor: Ragnarok
28.10.2017 | Kino
Žaga 8
29.10.2017 | Kino
Kino matineja: Rdeči pes Modri
29.10.2017 | Kino
Vesela pošastna družina (sinhronizirano)
29.10.2017 | Kino
Prebujanja
30.10.2017 | Tečaji in delavnice
Kako izražati čustva?
30.10.2017 | Kino
Thor: Ragnarok
31.10.2017 | Kino
Noč čarovnic: Srečen smrtni dan
31.10.2017 | Kino
Noč čarovnic: Žaga 8

Milan Koren
Milan Koren
00000