Številka: 430-0013/2025
Datum: 22. 1. 2025
Zadeva: Javno povabilo za izbor ponudnika na platoju pri Mercatorju – Panonska ul. 4, Radenci
Predmet in namen poziva:
Občina Radenci objavlja javno povabilo k oddaji ponudb za izbor ponudnika, ki bo zagotavljal celovito gostinsko ponudbo (hrana in pijača) v letu 2025.
Predmet povabila je izvajanje dnevne gostinske dejavnosti na platoju pri Mercatorju, Panonska ulica 4, Radenci.
Z izbranim ponudnikom bo Občina Radenci sklenila pogodbo o medsebojnem sodelovanju. Trajanje pogodbe: 14. 2. 2025 – 31. 12. 2025.
Pogoji prijave:
Oddaja ponudbe pomeni, da se prijavitelj strinja z vsemi določili javnega povabila. Rok za oddajo je 10. 2. 2025. Prijavnico je potrebno oddati na elektronski naslov: obcina@radenci.si.
Na javno povabilo se lahko prijavijo vsi:
· samostojni podjetniki, posamezniki, vse pravne osebe, ki so registrirane za opravljanje gostinske dejavnosti v Republiki Sloveniji in imajo vsa predpisana dovoljenja za opravljanje gostinske dejavnosti,
· ki niso v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali v postopku likvidacije,
· ki imajo izpolnjene vse obveznosti do Občina Radenci.
Merila, kriteriji, pogoji za izbor ponudnikov:
O izboru ponudnika za izvajanje gostinske dejavnosti bo odločala komisija, ki jo imenuje župan Občine Radenci, Roman Leljak. Komisija bo ponudnika izbrala na podlagi kriterijev, ki so navedeni v nadaljevanju, in sicer:
· Obvezna predstavitev ponudnika in njegove ponudbe, ki je del prijavnice Priloga 1,
· Korektno dosedanje sodelovanje na prireditvah oz. dogodkih, katere organizira Občina Radenci. V kolikor je ponudnik nov, se naj priložijo reference izvedenih dogodkov.
· Ponudnik zagotovi ustrezno opremo, ki omogoča nemoteno izvajanje storitve, kot so mize, stoli, šank, razsvetljava, koši za smeti, itd.
· Ponudnik je odgovoren za izvajanje storitev ne glede na vremenske razmere.
· Ponudnik je dolžan spoštovati z zakonom določene zahteve za opravljanje svoje dejavnosti.
Pogoji organizatorja:
· Kakovostna ponujena storitev,vključno s kakovostjo hrane, pripravo jedi, predstavitvijo in gostinsko izkušnjo.
· Delovni čas, min. 4 ure dnevno ( lahko tudi več), obvezno pa med 16. in 20. uro. Vsako spremembo mora odobriti Občina Radenci.
Cena in plačilo:
· Ponudnik za dogodek izpolni VLOGO ZA PRODAJO IZVEN POSLOVNEGA PROSTORA – velja za čas trajanja pogodbe.
· V ceno je vštet označen prostor. Elektrika in voda nista vključeni v ceno in se plačata po dejanski porabi vsak mesec. Odvoz smeti je v lastni režiji.
Sodelovanje:
Pričakujemo ponudbo v višini 2.000 € + DDV. Naročnik in ponudnik bosta za sodelovanje sklenila pogodbo. Plačilo mora biti realizirano v 30 dneh od podpisa pogodbe.V primeru, da ponudnik odpove sodelovanje se obveže plačevanja stroška odpovedi v višini 2.000 EUR + DDV.
Reševanje sporov:
Ob neupoštevanjumerila, kriteriji, pogoji za izbor ponudnikov organizator ponudnika o napakah in kršenju pogojev ustno opozori. Če ponudnik napake oz. kršitve v roku, ki ga določi organizator ne odpravi, se mu zavrne udeležba na dogodku oziroma se ga ustno obvesti, da ne bo imel možnosti sodelovanja na naslednjih dogodkih. Organizator in ponudnik bosta vse spore reševala sporazumno.
Varstvo osebnih podatkov:
Občina Radenci se zavezuje uporabljati osebne podatke ponudnikov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Dodatne informacije:
Pojasnila in dodatne informacije o povabilu so prijavitelju dosegljive na elektronski naslov: simona.himelrajh@radenci.si.
Župan Občine Radenci
Roman Leljak


