Na podlagi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v Občini Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 68/24) in Odloka o proračunu Občine Radenci za leto 2025 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 68/24), Občina Radenci objavlja
JAVNI RAZPIS
za dodelitev pomoči za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja v Občini Radenci v letu 2025.
1. Predmet razpisa
Predmet razpisa je dodelitev sredstev za subvencioniranje zavarovalnih premij v kmetijstvu v letu 2025 na območju Občine Radenci.
2. Upravičenci
Do subvencioniranja so upravičeni vlagatelji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
- imajo stalno bivališče v Občini Radenci,
- imajo status kmetijskega gospodarstva z dodeljeno številko MID,
- predložijo veljavno zavarovalno polico in potrdilo o plačilu premije,
- imajo sklenjeno zavarovanje, ki zajema vsa področja kmetijstva.
3. Višina subvencije
Subvencija lahko znaša največ 50 % višine plačane zavarovalne premije.
4. Vsebina vloge
Vloga mora vsebovati:
- izpolnjen prijavni obrazec, ki je dostopen na spletni strani Občine Radenci,
- kopijo veljavne zavarovalne police,
- potrdilo o plačilu premije,
- dokazilo o številki MID.
5. Rok in način oddaje vloge
Vloge morajo biti oddane najkasneje do 17. novembra 2025 do 12.00 ure osebno v sprejemni pisarni Občine Radenci, ali priporočeno po pošti na naslov: Občina Radenci, Radgonska cesta 9, 9252 Radenci, s pripisom »Javni razpis – subvencioniranje zavarovalnih premij 2025
Za pravočasno oddane vloge se štejejo tiste, ki bodo prispele na sedež Občine Radenci do navedenega roka.
6. Obravnava vlog in obveščanje vlagateljev
Odpiranje vlog bo opravila strokovna komisija. O dodelitvi sredstev bodo vlagatelji obveščeni z odločbo.
7. Dodatne informacije
Razpisna dokumentacija je dostopna na spletni strani Občine Radenci (www.radenci.si) in v prostorih občinske uprave Občine Radenci.
Dodatne informacije dobite na tel. št. (02) 566 96 21 ali na e-naslovu: obcina@radenci.si.
Roman Leljak
Župan Občine Radenci
Datum: 16.10.2025
Številka: 330-0002/2025-1

