Organizator: OBČINA RADENCI
Kontaktni podatki organizatorja: Simona Himelrajh, obcina@radenci.si, +386 (0)2 566 96 14.
Vstopnina: Vstop prost
POMEMBNO OBVESTILO: V NAŠO OBČINO JE PONOVNO PRISPEL ČISTO PRAVI BOŽIČKOV NABIRALNIK IZ SEVERNEGA POLA!
Nabiralnik bomo v naši občini slavnostno otvorili 2. decembra ob 17:00.
Nabiralnik se bo nahajal v Parku Radenci, v novih prostorih zraven Vile Marije - PARK VODNIH DOŽIVETIJ, kjer bodo lahko otroci vsak dan, med 16. in 20. uro pisali pisma BOŽIČKU.
Za najmlajše na otvoritvi nabiralnika pripravljamo tudi sladki kotiček in božičkovo pisarno, kjer bodo lahko pisali pisma in jih oddali v nabiralnik. Nič ne bo narobe, če pismo Božičku napišete že doma in ga samo oddate v nabiralnik.
Pisma lahko oddate do 17. decembra, do 17. ure. Poskrbljeno pa bo tudi za starše oz. spremljevalce otrok, ki se bodo lahko v času, ko bo otrok izdeloval pismo malo spočili in popili kakšno kavo, ki bo v mesecu decembru na voljo brezplačno.
Vsa zbrana pisma v njem bodo odpotovala k Božičku na Severni pol.
Vsi otroci, ki bodo oddali pisma v BOŽIČKOV NABIRALNIK bodo iz Severnega pola prejeli URADNA POTRDILA, da je Božiček njihova pisma prebral in da so darila na poti.
Spremljajte tudi pot in predajo pisem Božičku na Severnem polu, 22. decembra ob 10:00 uri, na FB strani: https://www.facebook.com/bozickovnabiralnik.najlepsaotroskapotovanja
‼️ZELO POMEMBNO OBVESTILO ZA STARŠE:
Da bo otrok prejel Uradno potrdilo iz Severnega pola, morte starši uspešno izpolniti prijavo.
Ob Božičkovem nabiralniku poiščite plakat s QR kodo in sledite navodilom.
Če ste otroka uspešno prijavili boste na vaš elektronski naslov prejeli potrditveno pošto.
Potrdila bodo na naslove otrok prispela najkasneje do 24. DECEMBRA!
Če ste otroka uspešno prijavil in potrdilo na vaš naslov ne bo prispelo do 24.12. se prosim osebno oglasite na občini v času uradnih ur in potrdilo osebno prevzamite!
Vas zanima kje po Sloveniji še stojijo BOŽIČKOVI NABIRALNIKI? Preverite na www.bozickovnabirlanik.si Tam so objavljeni tudi vsi dogodki, ki so jih za vas pripravile sodelujoče občine!

