Člani Šole zdravja na Visu

Po zaključku poletne sezone je ŠZ organizirala preko agencije 4evertravel izlet na otok Vis v času od 10. do 17. 9. 2022. Vis je eden najlepših in najčistejših otokov na Jadranu, ker tam ni bilo turizma do leta 1989.

Tako se je 6 oseb iz ŠZ skupine Oranžerija in Mengeš Mali odločilo, da si ogledamo ta biser. Zbrali smo se ob 2. uri zjutraj v Ljubljani in imeli smo slab občutek, ker je bilo deževno in nas je zeblo, mi pa na morje. A že ob prihodu v Split so se naši občutki spremenili. Vseskozi smo imeli lepo vreme, toplo in biserno čisto vodo. Program je bil zelo pester. Vsak dan smo imeli ob 7.30 jutranjo telovadbo "1000 gibov" in nato so sledili ogledi po programu. Prvi dan smo bili prosti, a nekaj radovednežev se nas je odpravilo na ogled zaliva Barjoška, kjer je bilo posneto največ prizorov iz filma Mamma Mia 2. Naslednji dan smo si ogledali najlepši biser na otoku Biševo  Modro špiljo. To je jama, kjer se sončni žarki odbijajo od tal in ustvarijo čudovito modro barvo. Šli smo tudi do najlepše peščene plaže Porat, po kopanju pa smo imeli kosilo na ladji ob živi glasbi. Ogledali smo si Titovo špiljo, votlino, kamor se je leta 1944 zatekel Tito s svojim štabom. Nato je sledil vzpon na najvišji vrh Visa na Hum (587 m). Od tam je bil najlepši razgled na mesto Komiža. Sledil je ogled mesta Vis z znamenitimi utrdbami, dvorci in palačami. Posebno doživetje pa je bila vožnja okoli Visa. Seveda nismo izpustili tudi eko kmetije, kjer smo imeli degustacijo njihovih dobrot in kosilo izpod peke.

Zadnji dan je bilo morje razburkano, tako da smo se na trajektu malo pozibavali, a nam je bilo z vsemi doživetji prijetno lepo. Domov smo se vrnili z zelo lepimi občutki in še bi si želeli vrniti nazaj.