Logo MojaObčina.si
DANES
15°C
2°C
JUTRI
12°C
4°C
Oceni objavo

Trendi marketinga in komuniciranja

V sredo, 10. marca, je potekal že četrti podjetniški zajtrk »Za vas, podjetniki«, ki je bil namenjen trendom v marketingu in komuniciranju. Podjetniški zajtrk je potekal na spletni platformi ZOOM, in sicer že četrti po vrsti, iz niza šestih brezplačnih podjetniških zajtrkov, v sklopu operacij LAS Za mesto in vas. Tokrat smo »gostovali« v Medvodah.




Partnerji v projektu, GZS Zbornica osrednjeslovenske regije, Društvo AIA – Mladinski center Mengeš in Cene Štupar – CILJ, smo gostili župana Občine Medvode, Nejca Smoleta. Poudaril je pomembnost razvoja podjetništva v občini in širši okolici in kot ključno nalogo občine, da gospodarstvu pomaga na poti k rasti. Tako vsako leto vzpodbujajo naložbe v gospodarstvo, med drugim tudi v socialno podjetništvo in organizirajo tradicionalno letno srečanje s podjetniki. Izpostavil je tudi, da so Medvode postale zaželena občina za priseljevanje. Zastavili so si cilj, da naj kvaliteta prednjači pred kvantiteto, zato želijo do leta 2030 postati najbolj prijetna občina za življenje oziroma »zelena vrata« prestolnice, ki združuje tako mestni kot podeželski utrip.

Poleg župana smo gostili g. Jureta Jezerška, poslovnega direktorja Jezeršek gostinstva, g. Jako Vukoviča, direktorja agencije Forward, g. Črta Podlogarja, vodjo e-commerce marketinga pri Sensilab-u in ga. Aleksandro Janežič, vodjo marketinga in PR pri Cene Štupar – CILJ ter direktorico prodaje in marketinga KORAK – Centri za razvoj kadrov.

Gostje so delili svoje izkušnje s področja svojih podjetniških poti, področja marketinga, komuniciranja in prodaje.

G. Črt Podlogar je izpostavil, da naj bodo podjetniki v prihodnosti pozorni na dva trenda. Najprej si moramo razjasniti, da ne smemo pričakovati, da bodo koronski trendi rasti prodaje rasli tako skokovito, kot je bilo to v zadnjem letu, saj pričakuje, da se bomo ljudje ob sprostitvi ukrepov z veseljem vrnili v »offline« življenje in hkrati tudi v klasično nakupovanje. Na to naj bodo podjetniki pozorni, da bodo ustrezno pripravljeni. Drugi nasvet pa se navezuje na grajenje lastne baze kupcev. Če smo še pred nekaj leti govorili, da je e-mail marketing mrtev, Črt Podlogar zagovarja komunikacijo preko e-mail marketinga, s poudarkom na dobri vsebini, saj postajajo platforme zelo zahtevne, algoritmi se nenehno spreminjajo in če imamo zvesto publiko, je to najbolj optimalen kanal za komunikacijo.

G. Jaka Vukovič je izpostavil, da je pri marketingu in na splošno v podjetništvu ključno, da obvladujemo pričakovanja, tako pri sebi kot pri naših ciljnih skupinah. Ko si zastavimo cilje, preverimo tudi pričakovanja na drugi strani. Hkrati pa je cilje nujno tudi preverjati in korigirati našo pot v skladu s tem.

Ga. Aleksandra Janežič je poudarila, da je ključno vzpostavljanje zaupanja z našimi strankami in poslovnimi partnerji. Strankam je treba pokazati, kdo stoji za blagovno znamko, pomembno pa je tudi, da na začetku razmislimo, kje se nahajajo naši kupci, ko se lotimo prisotnosti na socialnih omrežjih. Ne ustrašimo se testiranja različnih omrežij, saj je to nujno, da vidimo, ali smo dejansko na pravem omrežju, kjer so tudi naši ciljni kupci in je naša interakcija uspešna.

G. Jure Jezeršek pa je poudaril, da imamo srečo, kljub koroni, da ljudje slabe stvari hitro pozabljamo in verjame, da se bo stanje vrnilo v »novo« normalo, da se bomo z veseljem družili tudi v prihodnje, ko se bo stanje umirilo. Ključno je, da podjetniki poznajo svoje osnovno poslovanje t. i. »core business« ter hodijo po svetu odprtih oči in spremljajo novosti in prakse v drugih dejavnostih ter razmišljajo o tem, kako novosti implementirati v svoje poslovanje na vseh področjih.

Skupno pa so se strinjali, da je pri uspešnem marketingu treba biti agilen, poznati svoj potencialni trg, ciljne skupine ter tudi ustrezno testirati platforme in posledično graditi svojo prisotnost v digitalnem okolju.

Pridružite se nam še na zadnjih dveh brezplačnih zajtrkih:

  • Finančni prijemi za vsakogar – 17. 3. 2021
  • Vzvodi poslovnega okolja za vaš uspeh – 24. 3. 2021

Poleg tega lahko že predhodno označite svoj interes za brezplačno Podjetniško akademijo in Podjetniški inkubator, v okviru katerih boste lahko skupaj s strani izkušenih podjetnikov in mentorjev, ki se dnevno srečujejo s podjetniškimi izzivi, nadgradili svoje podjetniško znanje in poslovanje.

Obvezna predhodna prijava na zajtrke: http://bit.ly/3rFKCdo

Več o projektu: https://www.cene-stupar.si/sl/projekti/za-vas-podjetniki

Naložbo sofinancira Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru LAS Za mesto in vas. Za več informacij obiščite spletni mesti Strukturnih skladov: www.eu-skladi.si ter spletno stran LAS Za mesto in vas: www.las-mestoinvas.si



Besedilo: Sanda Jerman, Cene Štupar – CILJ





Oglejte si tudi