Na slovenski turistični stojnici se je poleg 23 drugih turističnih podjetij, združenj in organizacij predstavljalo tudi turistično območje Srce Slovenije. Letos je bilo slovenskih razstavljavcev kar devet več kot lani, kar potrjuje, da zanimanje za Slovenijo v državah Beneluksa narašča.
Za nizozemske turiste je značilno, da se v Slovenijo večinoma pripeljejo z lastnim prevozom (osebnim avtomobilom ali avtodomom), predvsem v času poletne sezone, ko si organizirajo tako imenovane individualne touring počitnice. Največ povpraševanja je bilo po možnostih kampiranja in aktivnem preživljanju prostega časa.
Območje Srce Slovenije je bilo za njih še posebno zanimivo, saj sta ravno kampiranje in aktivno preživljanje prostega časa dva izredno dobra razvita turistična produkta, poleg tega pa se destinacija nahaja v bližini Ljubljane in Kamniško-Savinjskih Alp. Najbolj so bili navdušeni nad slovensko-angleškim kolesarskim vodičem S kolesi po Srcu Slovenije, v katerem je predstavljenih 32 kolesarskih poti, ter nad tem, da je naše območje prijazno do karavaninga. Gostje so radi prisluhnili ideji o možnosti prenočitve pri manjših in lokalnih ponudnikih, ki poleg oskrbe avtodoma omogočajo okušanje domačih dobrot, dajejo občutek domačnosti in nudijo spoznavanje lokalnih zanimivosti.
Obiskovalci sejma Slovenijo že dobro poznajo in se v naše kraje radi in redno vračajo, zato smo prepričani, da bo ta sejemski nastop pripomogel k še večjemu številu obiskovalcev iz držav Beneluksa v naši regiji.
Zavod za turizem in šport v občini Kamnik