Pisarna FURS v Logatcu se z današnjim dnem zapira, sporočajo iz logaškega štaba CZ, GURS pa je na skupnem sestanku povedal, da njihove zadeve ne morejo biti nujne, tako da neposreden stik strank z uslužbenci ni potreben in urejanje poteka elektronsko in preko telefona. ZZZS in CSD načeloma ne sprejemata strank, razen takih, ki bodo izkazale, da so nujne, o čemer bodo presojali uslužbenci ZZZS sami. Stranke se najavijo pri recepciji upravnega centra. Iz Zavoda RS za zaposlovanje sporočajo, da je do nadaljnjega poslovanje z njimi možno samo po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti in na spletnih portalih, notarka pa do nadaljnjega sprejema vnaprej po telefonu dogovorjene stranke, ki se najprej najavijo pri recepciji upravnega centra. Rdeči križ bo o poteku njihovega dela sproti obveščal.
Občina je za svoje zaposlene odredila delo od doma, zato so strankam na voljo preko telefona in elektronske ter navadne pošte. Na Upravni enoti do nadaljnjega izvajajo nujne storitve, lahko pa da bodo že jutri že imeli spremenjen režim. Vse stranke se najprej najavijo preko telefona, ko pridejo, pa na recepciji. »Prehajamo na predhodno naročanje strank po telefonu oziroma elektronsko preko elektronskih sporočil na e- naslov upravne enote ali preko navadne pošte samo za najnujnejše primer odločanja v upravnih zadevah in drugih upravnih nalogah,« še sporočajo iz Upravne enote.
-




