LOGAŠKIH 7 - po štampiljko na 3. izbrani logaški vrh

Projekt Logaških 7 se nadaljuje in zbiranje štampiljk v knjižicah prav tako. Poglejmo, kje nas čaka naslednja.
Oktobra smo osvajali Razgledišče pod Srnjakom, novembra Travni vrh nad Zaplano, decembra pa se bomo povzpeli na Travni vrh nad Hotedršico. Tokrat sodelujemo s Kulturno-turističnim društvom Hotedršica, ki bo 26. decembra organiziralo tudi nočni pohod na Travni vrh. Lepo vabljeni.

Navodila za pot

V Hotedršici zavijete v Novi Svet. Peljete po asfaltni cesti do razcepa, kjer zavijete desno na makadamsko cesto v smeri Travni vrh. Vozite 2 km po makadamski cesti do oznake za parkiranje. Tam lahko parkirate povsod ob poteh. Od tam se odpravite peš po levi poti proti Travnemu vrhu. Po široki makadamski cesti hodite 2,5 km. Kjer se makadamska cesta konča, zavijete levo v hrib. Od tam je še približno 20 min hoje do vrha. Sledite že obstoječim tablam za Travni vrh (ki so slabše vidne) in našim novim oznakam Logaških 7.

Naša priporočila

• Hodite po poti, saj je v bližini veliko globokih brezen.
  • Smeti odnesite s seboj.
  • Obujte pohodne čevlje, saj je teren strm in spolzek.

Čeprav gre za najzahtevnejši vzpon med vsemi našimi sedmimi izbranimi logaškimi vrhovi, ne obupajte in se podajte v hrib. Uživajte v neokrnjeni naravi, naužijte se svežega zraka in naredite nekaj dobrega zase.