Občina Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec objavlja javni natečaj za zasedbo prostega delovnega mesta
OBČINSKI REDAR
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- najmanj srednješolsko
strokovno izobrazbo / srednješolsko splošno izobrazbo,
- najmanj 6 mesecev delovnih izkušenj;
- znanje uradnega jezika;
- usposobljenost za delo z računalnikom;
- državljanstvo Republike Slovenije;
- ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
- zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo ali ima opravljen preizkus znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat navedene preizkuse, v skladu z drugim odstavkom 22. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06 in 9/17), opraviti najkasneje v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi. Dokler občinski redar ne opravi strokovnega usposabljanja in preizkusa znanja, je v skladu s prvim odstavkom 22. člena Zakona o občinskem redarstvu, občinski redar – pripravnik.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo, ali ima opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat najpozneje v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi opraviti usposabljanje, predpisano v skladu z 89. členom ZJU.
Delovno področje:
- neposredno opravljanje nalog in izvajanje pooblastil na podlagi zakona, ki ureja občinsko redarstvo,
- nadzor nad izvajanjem zakonov in odlokov občine ter izvajanje pooblastil iz stvarne pristojnosti občinskega redarstva,
- vodenje enostavnih upravnih postopkov na I. stopnji, - vodenje nekaterih evidenc in pripravljanje poročil,
- neposredno vodenje zahtevnejših operativnih nalog,
- vodenje prekrškovnih postopkov in izdajanje plačilnih nalogov,
- izdajanje odredb v skladu z odlokom občine
- druge naloge s področja občinskega redarstva,
- opravljanje drugih nalog enake zahtevnosti z delovnega področja po navodilu vodje notranje organizacijske enote, direktorja ali župana.
Postopek prijave
Prijava na prosto delovno mesto mora biti obvezno pripravljena na obrazcu »Vloga za zaposlitev«, ki je priloga tega javnega natečaja, z natančno izpolnjenimi vsemi rubrikami in izjavami.
Kandidati pošljejo prijavo (na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev) v zaprti ovojnici z označbo: »za prosto delovno mesto – Občinski redar – ne odpiraj« na naslov Občina Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec, in sicer v roku 7 dni po objavi na spletni strani Zavoda RS za zaposlovanje oziroma najkasneje do 16.9.2025. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: zaposlitev@logatec.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 90 dni po objavi javnega natečaja.
Kontaktna oseba za dodatne informacije glede izvedbe javnega natečaja: Monika Klemenčič (tel. 01/7590623 ali monika.klemencic@logatec.si).
Več o javnem natečaju v prilogi objave:





