Priključek v obliki diamanta naj bi začeli graditi poleti. Marjan Koler iz Darsove službe za komuniciranje pravi, da mora pogodbeni izvajalec po sklenitvi pogodbe v predpisanem roku zagotoviti ustrezno bančno garancijo za dobro izvedbo del. »Dela bi tako lahko stekla v prihodnjih tednih, predvidoma v juniju oz. najpozneje v juliju letos.«
Priključek ima strateški pomen
Načrtovan avtocestni priključek na Lukovici je vsaj z dveh vidikov pomemben tudi za občino Log - Dragomer. Izboljšala naj bi se dostopnost občine ter kakovost bivanja. Občina bo zaradi bližine dostopa do avtoceste zanimiva za priseljevanje, ustvarjeni bodo boljši pogoji za razvoj gospodarstva v občini, pozitivno pa bo vplival tudi na kvaliteto bivanja.
Naj spomnimo
Projekt obsega izgradnjo novega avtocestnega priključka s štirimi priključnimi kraki v obliki »diamanta« z upoštevanjem bodoče 6-pasovne avtoceste in navezavo na obstoječo regionalno cesto na območju naselja Lukovica. V sklopu novega avtocestnega priključka bodo zgradili tudi zahodno obvozno cesto južnega dela Brezovice vse do nivojskega železniškega prehoda preko železniške proge Ljubljana–Trst pri Vnanjih Goricah z navezavo na obstoječo regionalno cesto Podpeč–Brezovica. »Močan ciljno-izvorni promet iz smeri Vnanjih Goric, Podpeči, Dragomerja in naselij vzhodno od Vrhnike nima možnosti neposredne povezave z avtocesto. To povzroča preobremenitev regionalne ceste R2-409/0300 Brezovica–Vrhnika, zastoje skozi naselje Brezovica in kritično obremenitev obstoječega priključka. Posebej problematična je R2-409/0300 med križiščem »pri Poku« in križiščem »pri Gorjancu«, kjer je kapaciteta ceste in križišč že nekaj časa presežena. Promet se poveča zlasti ob jutranji in popoldanski konici. Problematični so tudi zastoji, ki se pojavljajo na izvoznem in odstavnem pasu avtoceste na območju izvoza Brezovica iz smeri Kozarij, so nam razložili naši sogovorniki.
V. L.