Pod okriljem Zdravstvenega doma Vrhnika v dragomerski ordinaciji delujeta zdravnica dr. Ana Švigelj in medicinska sestra Anja Zapušek. Kot nam je v pogovoru zaupala zdravnica, ji je delo v ambulanti, ki je bila vzpostavljena popolnoma na novo, izziv. »Vse, kar je novo, je na začetku težko, stresno, pa tudi sveže, zanimivo,« pravi dr. Švigelj, ki nam je priznala, da je na začetku potrebovala nekaj časa, da se je privadila na bolj umirjen ritem ter dejstvo, da se ambulanta polni postopoma. A kot je dodala, ima zato več časa za paciente in se jim lahko bolj posveti, kot bi bilo to mogoče v ambulanti z zelo velikim številom opredeljenih pacientov. Pri delu ji je pomembno to, da se človek dobro in varno počuti ter da je natančna in odgovorna pri svojem delu. »Človek ni samo pacient, poleg vseh svojih bolezni in terapij nosi svojo življenjsko zgodbo in kadar me spusti vanjo, sem še posebej počaščena,« še pravi zdravnica.
Za zdravnico Švigelj se je do zdaj odločilo tristo pacientov, v čakalnici smo se pogovarjali s tremi. »Vesela sem, da je na tem koncu nekaj novega,« je kot glavni razlog, da je za zdravnico izbrala dr. Ano Švigelj, navedla Marta Martinčič iz Dragomera. Povedala nam je še, da je krajši delovni čas ambulante ne moti, saj se v nujnih primerih pacienti še vedno lahko odpeljejo v vrhniški zdravstveni dom. Kot je dodala, je lekarna, ki je bila odprta decembra, velik plus pri celoviti zdravstveni storitvi, vendar bi se za obisk ambulante odločila tudi v primeru, da lekarna ne bi delovala na istem hodniku. »Tu mi je všeč in tudi zdravnica je prijetna. Za zamenjavo zdravnice sem se odločila tudi zato, ker se mi zdi, da ljudje samo jamrajo česa ni, ko pa imajo nekaj pred nosom, pa tega ne koristijo,« je še povedala naša sogovornica, ki je opozorila, da vse težko pridobljene pridobitve lahko občani zlahka izgubijo, če jih ne bodo uporabljali.
Mira iz Dragomera pa nam je povedala, da so se za menjavo zdravnika odločili, ker s prejšnjim niso bili zadovoljni, kot smo izvedeli, je bil neprijazen in neoseben. »Zdravnik mora biti do vseh enak in naj si za pacienta vzame čas. Tudi če je pacient starejši, ima pravico do nadaljnje obravnave pri specialistih. 40 let plačevati za zdravstvo, potem pa ni nič od tega. Če je človek star čez sedemdeset let, je mnenje, da nima pravice za nadaljnjo obravnavo, absurd,« je še povedala Dragomerčanka, njen spremljevalec pa je dodal, da je prednost ambulante tudi v tem, da je dosti bližje kot Zdravstveni dom Vrhnika. Obe naši sogovornici sta se strinjali, da je lekarna prednost. »V lekarni sem bila že nekajkrat in sem zadovoljna s storitvami in ponudbo,« je še dejala Marta Martinčič in dodala, da bi v Dragomeru potrebovali le še trgovino in bankomat: »Tudi z manjšo trgovino sem zadovoljna, pravzaprav imam še rajši manjše kot večje trgovine. Krasno se mi zdi, da se bo odprla trgovina, ker ima Dragomer toliko starejših občanov, da je res potreba. Najbolj pomembno je, da v kraju dobimo osnovne potrebščine in nam ni treba za vsak kilogram moke in liter mleka sesti v avto.« Popolnoma enakih misli sta bila tudi druga dva naša sogovornika: » Zdaj bi v Dragomeru potrebovali še kakšno trgovino in bankomat, pa bi imeli vse.«



