Logo MojaObčina.si

Log - Dragomer

DANES
1°C
-2°C
JUTRI
1°C
0°C
Deli
2651

Nekaj pobud ob Evropskem tednu mobilnosti 2017

V tednu mobilnosti je še posebej primeren čas, da ponovno izpostavimo vprašanje, ki ga že vrsto let ponavlja vedno več ljudi. Torej zakaj se nič ne naredi na odpravi kolon, ki so v konicah, na Tržaški cesti med Lukovico in Ljubljano? Ugotavljamo tudi, da je po Sloveniji več krožišč tam, kjer imajo za promet odgovorni več posluha tudi za udeležence v prometu. Ne le zaradi naše usode in odgovornosti do prihodnjih generacij, pač pa tudi zaradi grožnje EU s 400 milijonsko kaznijo, če ne dosežemo 30% znižanja emisij ogljikovega dioksida, ponovno predlagamo odgovornim na občinah in v državi, da se odločneje lotijo razreševanja prometne problematike, saj smo prepričani, da se glavni zastoji lahko odpravijo res poceni in že z malo dobre volje.

Vprašujejo torej zakaj se začasno ne odpre uvoz in izvoz (vsaj do izgradnje priključka na Lukovici, za osebna vozila, če že ne za vsa) na avtocesto na lokaciji nekdanje cestinske postaje Log? Da je uvedba začasnega priključka hitro izveljiva z majhimi posegi in stroški pa potrjuje tudi dejstvo, da je tu že bil priključek med osamosvojitveno vojno.

Vsak vozik dobro pozna razliko med vožnjo v koloni ali ko kolone ni. Že v prejšnjem tisočletju pa so skavti Ostrorogega jelena iz Brezovice naredili raziskavo, ki je pokazala preveliko porabo časa in goriva ter prekomerne količine izpušnega ogljikovega dioksida, zaradi počasi vozečih kolon na vseh državnih vpadnicah v Krajinskem parku Ljubljansko barje ter v vplivnem območju, kar je prav tako vir najrazličnejših negativnih vplivov na življenje ljudi in vsega preostalega stvarstva.

 

S priključkom na južni obvoznici, na počivališču Barje pa bi razbremenili Tržaško in križišča pri Dolgem mostu skoraj za vse kamione Snage. Ta pobuda je posredovana tudi na Snago.
Da je to izvedljivo pa potrjuje natanko taka rešitev v Lukovici pri Domžalah, v Radovljici in še na mnogih drugih lokacijah po Sloveniji.

Seveda pa naj začasni priključek na Logu ne ovira nadaljnih aktivnosti za izgradnjo priključka na Lukovici i
n povezovalne ceste proti Notranjim Goricam, ki bi morala potekati ob železnici ne samo do Žabnice, pač pa do Železniške postaje Preserje.

Za to pistojnim se v naprej zahvaljujemo za odgovor.

 

Drago Stanovnik

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.

Drago Stanovnik 25. 09. 2017

Marta Malus Spoštovani, izgradnja novega priključka na južno AC obvoznico pri počivališču Barje, ki bo služil kot direktna povezava AC in RCERO Ljubljana, je zajeta v Občinskem prostorskem načrtu MOL. Z izgradnjo AC priključka bodo dolgoročno rešene težave prebivalcev ob cestah, kjer se sedaj vrši dovoz na RCERO ter tudi ostalih občanov, ki se vozijo po teh cestah. Že urbanisti in izdelovalci OPN so proučili, da tako velik center za ravnanje z odpadki potrebuje čimkrajšo povezavo z AC. Pozdrav, Marta Malus mag. Marta Malus, Vodja službe investicij in vzdrževanja T: +386 (1) 4779 709, M: +386 (41) 360 709, Snaga d.o.o., Povšetova ulica 6, SI-1000 Ljubljana